دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2022

دانلود آرشیو کامل پی پر ویوهای 2022

لیست رویدادها

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2022 شامل پنج رویداد اصلی و دی وان،المنیشن چمبر،بکلش،هل این سل،کلش آو د کستل،اکستریم رولز و کرون جول بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2022 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2022 سی و پنجمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده توسط WWE بود. این مسابقه برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 29 ژانویه 2022، در The Dome در مرکز آمریکا در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد و اولین رویال رامبل بود که به صورت زنده از Peacock پخش شد. همچنین اولین PPV WWE بود که در دیزنی + Hotstar در اندونزی پخش زنده شد.

رسلمنیا

رسلمنیا 38 سی و هشتمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) بود که توسط WWE تولید می شد. این مسابقه برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد به‌عنوان یک رویداد دو شبه در تاریخ‌های 2 و 3 آوریل 2022 در استادیوم AT&T در شهر متروپلکس دالاس-فورث در آرلینگتون، تگزاس برگزار شد.

سامراسلم

SummerSlam 2022، سی و پنجمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای SummerSlam با پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و پخش زنده تولید شده توسط WWE بود. این مسابقه برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 30 ژوئیه 2022، در ورزشگاه نیسان در نشویل، تنسی برگزار شد و اولین و تنها سامراسلم است که در ماه آگوست برگزار نمی شود. این همچنین اولین رویداد پرداخت به ازای هر نمایش و پخش زنده WWE پس از بازنشستگی وینس مک ماهون، مالک WWE بود که از سال 1982 به عنوان رئیس و مدیر اجرایی شرکت فعالیت می کرد. مک ماهون در 22 جولای، هشت روز قبل از سامراسلم، بازنشستگی خود را اعلام کرد. . با این حال، او در 10 ژانویه 2023 به عنوان رئیس اجرایی بازگشت.

سروایور سریز

Survivor Series 2022: WarGames سی و ششمین رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش و پخش زنده کشتی حرفه‌ای سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 26 نوامبر 2022، در TD Garden در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این چهارمین سروایور سریز بود که پس از رویدادهای 1993 (در باغ اصلی بوستون)، 2008 و 2013 در بوستون برگزار شد.