دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2023

دانلود کامل آرشیو پی پر ویوهای 2023

رویدادهای مهم

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2023 شامل چهار رویداد اصلی رویال رامبل،رسلمنیا،سامراسلم،سروایور سریز و دیگر رویدادها المنیشن چمبر،بکلش،نایت آو چمپیونز،پیبک،فستلین و کرون جول بود.دانلود آرشیو پی پر ویو های سال 2023 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2023 سی و ششمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رویال رامبل پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 28 ژانویه 2023، در Alamodome در سن آنتونیو، تگزاس به عنوان بخشی از جشن 30 سالگی Alamodome برگزار شد. این چهارمین رویداد رویال رامبل بود که پس از رویدادهای 1997، 2007 و 2017 در سن آنتونیو برگزار شد و سومین رویدادی بود که در Alamodome پس از سال‌های 1997 و 2017 برگزار شد. همچنین اولین رویداد WWE بود که در Binge در استرالیا پخش زنده شد. پس از ادغام شبکه WWE تحت Binge در کشور.

رسلمنیا

رسلمنیا 39 (با نام رسلمنیا به هالیوود می رود) سی و نهمین رویداد سالانه کشتی حرفه ای رسلمنیا (PPV) و پخش زنده است که توسط WWE تولید می شود. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد به عنوان یک رویداد دو شبه در 1 و 2 آوریل 2023 در استادیوم SoFi در اینگلوود، کالیفرنیا – محل اصلی WrestleMania 37 قبل از همه‌گیری COVID-19 آن را مجبور به تغییر مکان کرد، برگزار شد. The Miz کشتی گیر WWE و اسنوپ داگ خواننده رپ به عنوان میزبان این رویداد بودند.

سامراسلم

SummerSlam 2023 که با نام SummerSlam: Detroit نیز تبلیغ می‌شود، سی و ششمین رویداد سالانه پرداخت به ازای هر نمایش کشتی حرفه‌ای SummerSlam (PPV) و پخش زنده تولید شده توسط WWE بود. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 5 آگوست 2023، در فورد فیلد در دیترویت، میشیگان برگزار شد و این رویداد پس از برگزاری رویداد سال قبل در ماه ژوئیه، به محل سنتی آگوست خود بازگشت. این اولین پخش زنده SummerSlam در Binge در استرالیا بود. این اولین رویداد WWE پس از رسلمنیا 23 در آوریل 2007 در فورد فیلد بود. میشیگان قبلاً در سال 1993 میزبان سامراسلم بود.

سروایور سریز

Survivor Series: WarGames سی و هفتمین رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش و پخش زنده کشتی حرفه‌ای Survivor Series بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 25 نوامبر 2023، در Allstate Arena در حومه شیکاگو در روزمونت، ایلینویز برگزار شد و سومین Survivor Series را که پس از رویدادهای 1989 و 2019 در این عرصه برگزار می‌شود (رویداد 1989 در اینجا برگزار شد، زمانی برگزار شد. هنوز به عنوان Rosemont Horizon شناخته می شد و در سال 1999 تغییر نام داد.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2023 با لینک مستقیم و کیفیت بالا در این پست امکانپذیر خواهد بود.