دانلود بکلش 2024

دانلود بکلش 2024 با کیفیت تضمینی

لیست رویدادها

دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2024 شامل پنج رویداد اصلی و المنیشن چمبر،بکلش فرانس،کینگ اند کویین آف د رینگ،کلش ات د کستل،بش این برلین بود.دانلود آرشیو پی پر ویوهای 2024 همچنین با کلیک بر روی اینجا امکان پذیر میباشد.برای دانلود پی پر ویوهای کشتی کج دیگر سالها بر روی آرشیو کامل در منو کلیک نمایید.

رویال رامبل

رویال رامبل 2024 یک رویداد کشتی حرفه ای بود که توسط WWE تولید شد. این سی و هفتمین رویداد سالانه رویال رامبل بود و در 27 ژانویه 2024 در میدان تروپیکانا در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار شد. این رویداد از طریق پرداخت به ازای مشاهده و پخش زنده پخش شد و کشتی گیرانی از هر سه بخش برند WWE در آن حضور داشتند. این سومین رویال رامبل بود که در منطقه خلیج تامپا (پس از رویدادهای 1995 و 2021) و دومین بار در میدان تروپیکانا پس از 2021 برگزار شد. با این حال، از آنجایی که آن رویداد بدون تماشاگر از طریق ThunderDome به دلیل همه‌گیری COVID-19 برگزار شد، این اولین رویال رامبل در استادیوم بود که طرفداران زنده داشت.

المنیشن چمبر

Elimination Chamber: Perth (معروف به No Escape در آلمان) یک رویداد کشتی حرفه ای در سال 2024 بود که توسط شرکت آمریکایی WWE تولید شد. این چهاردهمین رویداد Elimination Chamber بود و در روز شنبه، 24 فوریه 2024، در استادیوم پرث در پرث، استرالیای غربی برگزار شد. این رویداد از طریق پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و از طریق پخش زنده پخش شد و برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان تبلیغاتی برگزار شد. این اولین رویداد WWE بود که از زمان Super Show-Down در اکتبر 2018 در استرالیا برگزار شد و تنها رویداد این شرکت در منطقه آسیا-اقیانوسیه در سال 2024 بود. این سومین رویداد متوالی Elimination Chamber بود که در خارج از ایالات متحده برگزار شد. و همچنین برای اولین بار در یک مکان در فضای باز برگزار می شود.

رسلمنیا

WrestleMania XL یک رویداد کشتی حرفه ای در سال ۲۰۲۴ بود که توسط WWE تولید شد. این چهلمین رسلمنیا سالانه بود و به صورت یک رویداد دو شبه در ۶ و ۷ آوریل ۲۰۲۴ در فیلد مالی لینکلن در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این رویداد از طریق پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و پخش زنده پخش شد و کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان تبلیغاتی را به نمایش گذاشت. این دومین رسلمنیا بود که در شهر فیلادلفیا و ایالت پنسیلوانیا پس از رسلمنیا XV در سال 1999 برگزار شد.

بکلش

Backlash France یک رویداد کشتی حرفه ای در سال ۲۰۲۴ بود که توسط شرکت آمریکایی WWE تولید شد. این نوزدهمین رویداد Backlash بود و در روز شنبه، 4 می 2024، در LDLC Arena در Décines-Charpieu در متروپلیس لیون، فرانسه برگزار شد. این رویداد از طریق پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و پخش زنده پخش شد و برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان تبلیغاتی برگزار شد. این اولین رویداد PPV و پخش زنده WWE بود که در فرانسه برگزار شد و اولین Backlash خارج از آمریکای شمالی بود. مفهوم این رویداد حول واکنش های شدید رسلمنیا XL بود.