دانلود آرشیو فستلین

دانلود کامل آرشیو فستلین با کیفیت تضمینی

درباره فستلین

دانلود آرشیو فستلین : WWE Fastlane یک رویداد کشتی حرفه ای است که توسط WWE، یک تبلیغ کشتی حرفه ای مستقر در کانکتیکات تولید شده است. این رویداد به صورت زنده پخش می شود و از طریق پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و از طریق پخش زنده در شبکه WWE از سال 2015 و Peacock از سال 2021 در دسترس بوده است. این رویداد در سال 2015 تأسیس شد و جایگزین Elimination Chamber در اسلات فوریه پرداخت بهای WWE شد. مشاهده تقویم؛ اتاق حذف به ماه مه همان سال به عقب رانده شد. از سال 2017، این رویداد به ماه مارس منتقل شد، که باعث شد اولین PPV غیر رسلمنیا WWE در ماه مارس برگزار شود. در سال 2023، این رویداد در ماه اکتبر برگزار شد.

با معرفی مجدد این برند در اواسط سال 2016، Fastlane در سال 2017 انحصاری Raw و در سال 2018 انحصاری SmackDown بود قبل از اینکه PPV های انحصاری برند پس از WrestleMania 34 در آن سال متوقف شوند. این رویداد تا سال 2020 هر سال تولید می شد، زمانی که Fastlane از برنامه حذف شد تا به WWE اجازه دهد تا Super ShowDown PPV آن سال را برگزار کند. با این حال، Fastlane در سال 2021 بازسازی شد، اما دوباره متوقف شد.

ادامه معرفی

رویداد 2021 همچنین اولین PPV WWE بود که برای پخش زنده در Peacock در ایالات متحده در دسترس بود قبل از اینکه نسخه آمریکایی شبکه WWE تحت Peacock ادغام شود و در 4 آوریل بسته شود، که همچنین آن را به آخرین PPV در دسترس برای پخش در شبکه WWE آمریکایی تبدیل کرد. قبل از بسته شدن آن پس از دو سال وقفه، Fastlane دوباره برای سال 2023 بازگردانده شد.

نام این رویداد در ابتدا اشاره ای به موقعیت آن در “جاده به رسلمنیا” بود، زیرا این رویداد در دوره دو ماهه بین رویال رامبل و رویداد شاخص WWE برگزار شد. اما با احیای رویداد در سال 2023، این موضوع به دلیل برگزاری Fastlane شش ماه پس از WrestleMania 39 حذف شد.

تاریخچه

تبلیغ کشتی حرفه ای آمریکایی WWE برای اولین بار Fastlane را در 22 فوریه 2015 در ممفیس، تنسی برگزار کرد و به صورت زنده از طریق پرداخت به ازای مشاهده (PPV) پخش شد و در شبکه WWE پخش شد. برای سال تقویم 2015، جایگزین اتاق حذف شد که در فوریه 2010 تا 2014 برگزار شده بود. اتاق حذف سال 2015 نیز به نوبه خود در ماه مه برگزار شد. نام “Fastlane” به عنوان اشاره ای به موقعیت خود در “جاده به رسلمنیا” انتخاب شد که در دوره دو ماهه بین رویال رامبل و رویداد شاخص WWE برگزار شد.دانلود آرشیو فستلین و دانلود آرشیو رویدادهای WWE رو میتونید از مدرن دانلود نمایید.