دانلود آرشیو مانی این د بنک

دانلود آرشیو کامل مانی این د بنک با کیفیت تضمینی

معرفی مانی این د بنک

دانلود آرشیو مانی این د بنک : WWE Money in the Bank یک رویداد تئاتر داستانی کشتی حرفه ای است که از سال 2010 هر ساله توسط شرکت آمریکایی WWE، بزرگترین تبلیغ کشتی حرفه ای جهان، تولید می شود. نام این رویداد از بازی نردبان پول در بانک گرفته شده است، یک مسابقه نردبانی چند نفره که در آن، شرکت کنندگان تحت فرض داستانی کشتی، برای به دست آوردن کیفی که حاوی قراردادی برای یک مسابقه قهرمانی است، رقابت می کنند، که طبق داستان، می تواند در زمان و مکان مورد نظر خود در یک سال آینده “نقد نقدی” دریافت کردند.

این رویداد در اصل تنها در رویداد شاخص WWE، رسلمنیا، از سال 2005 تا 2010 برگزار شد، پس از آن، مفهوم مسابقه در ماه جولای همان سال به رویداد خود تبدیل شد و مسابقه دیگر در رسلمنیا انجام نشد. این رویداد علاوه بر پخش در پرداخت به ازای نمایش سنتی (PPV) از سال 2010، از سال 2014 در شبکه WWE و از سال 2021 در Peacock پخش می شود. از آن زمان به عنوان یکی از پنج رویداد بزرگ سالانه شرکت شناخته شده است. به همراه سری‌های رویال رامبل، رسلمنیا، سامراسلم و سوروایور که به آنها «پنج بزرگ» گفته می‌شود.

برگزاری

از سال 2010 تا 2013، این رویداد قبل از انتقال به ژوئن از سال 2014 تا 2018، جایگاه ژوئیه تقویم پرداخت به ازای بازدید WWE را اشغال کرد، پس از آن، در ماه می برگزار شد و قبل از بازگشت به محل اصلی جولای خود در سال 2021. رویداد معرفی شد. در طول اولین دوره گسترش نام تجاری WWE، و رویدادهای سال 2010 و 2011 کشتی گیرانی از هر دو برند راو و اسمکدان حضور داشتند. اولین تقسیم برند سپس در آگوست 2011 به پایان رسید. در اواسط سال 2016، گسترش نام تجاری دوباره برقرار شد و رویداد 2017 منحصراً برای اسمکدان برگزار شد.

با این حال، پس از رسلمنیا 34 در آوریل 2018، پرداخت به ازای هر بازدید منحصر به فرد برند متوقف شد. رویداد 2023 در لندن، انگلستان برگزار شد، بنابراین اولین رویدادی است که در خارج از ایالات متحده برگزار می شود و رویداد 2024 اولین رویداد در کانادا است. در حالی که این مسابقه به همین نام در اصل فقط برای کشتی گیران مرد بود، رویداد 2017 اولین نسخه دیوازی را به نمایش گذاشت و از آن زمان تاکنون دو مسابقه، یکی برای مردان و دیواز برگزار شده است.دانلود آرشیو مانی این د بنک همچنین دانلود آرشیو کامل پی پر ویوهای کمپانی با کیفیت بالا از مدرن امکانپذیر میباشد.