دانلود آرماگدون 2000

دانلود آرماگدون 2000

دانلود آرماگدون 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2000 : Armageddon 2000 دومین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 10 دسامبر 2000 در مرکز مدنی بیرمنگام-جفرسون در بیرمنگام، آلاباما برگزار شد. تا به امروز، این تنها رویداد پرداخت به ازای بازدید WWF/E است که در ایالت آلاباما برگزار می‌شود. این آخرین رویداد آرماگدون بود که تحت نام WWF تولید شد، زیرا تبلیغات در ماه می 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد، زیرا رویداد به طور موقت در دسامبر 2001 به دلیل حملات 11 سپتامبر با Vengeance جایگزین شد و آرماگدون مجدداً در سال 2001 بازگردانده شد. 2002. همچنین این آخرین آرماگدون خواهد بود که قبل از معرفی پسوند برند در مارس 2002 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

اسکاتی 2 هاتی (با استاد بزرگ سکسی) با پین فال دلو براون (با چز و تایگر علی سینگ) را شکست داد.
رادیکالز (دین مالنکو، ادی گوئررو و پری ساترن) (با تری) تیم اکستریم (جف هاردی، مت هاردی و لیتا) را شکست داد.
ویلیام ریگال (ج) هاردکور هالی را با پین فال شکست داد
وال ونیس (به همراه ایوری) با پینفال چینا را شکست داد

اج و کریستین با پین فال The Dudley Boyz (بابا ری دادلی و دی فون دادلی)، K-Kwik و Road Dogg و Right to Censor (Bull Buchanan and The Goodfather) (c) (با استیون ریچاردز) را شکست دادند.
کریس بنوا با سابمیشن بیلی گان (c) را شکست داد
ایوری (ج) مولی هالی و تریش استراتوس را با پین فال شکست داد
کرت آنگل (c) با پینفال The Rock، Rikishi، Stone Cold Steve Austin، Triple H و The Undertaker را شکست داد.

داستان

در حالی که بیلی گان از عنوان خود در برابر کریس بنوا دفاع کرد، مسابقات قهرمانی بین قاره ای در راه بود. بنوا با ضربات متوالی روی گان شتاب اولیه را گرفت تا اینکه از رینگ به بیرون پرتاب شد. زمانی که بازی به رینگ بازگشت، بنوا در قفل چهار پا قفل شد، اما گان موفق شد به سختی به سمت طناب ها برود. مجبور کردن بنوا برای رها کردن نگهدارنده. گان با یک جک چکش و سپس “Fame-Asser” خود شروع به افزایش سرعت کرد که فقط یک سقوط تقریباً برای او رقم زد.

در مرحله بعد، قهرمانان تگ WWF، بول بوکانان و پدرخوانده حق سانسور توسط اج و کریستین، دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی) و رود داگ و کی کویک به چالش کشیده شدند. Right To Censor مسابقه را با حمله به دادلی ها آغاز کرد. دی فون با آرنج پشتی به بوکانان پاسخ داد. پس از یک دوره دو تیمی، استیون ریچاردز، رهبر The Right To Censor، سعی کرد از طرف تیمش مداخله کند و DDTed D-Von درست زمانی که به نظر می رسید دادلی ها در مسابقه پیروز شده اند.دانلود آرماگدون 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.