دانلود آرماگدون 2002

دانلود آرماگدون 2002

دانلود آرماگدون 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2002 : Armageddon 2002 سومین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 15 دسامبر 2002 در مرکز انبار آفیس در سان رایز، حومه میامی و فورت لادردیل، فلوریدا برگزار شد. این اولین آرماگدون بود که از سال 2000 برگزار شد، به نوبه خود اولین آرماگدون بود که با نام WWE پس از تغییر نام از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در اوایل ماه می همان سال برگزار شد. همچنین این اولین آرماگدون بود که پس از معرفی این برند برگزار شد.

این رویداد با فروش 9000 بلیت 450,000 دلار آمریکا درآمد و 200,000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد. آرماگدون با استقبال عمومی منفی منتقدان مواجه شد. این رویداد توسط بخش رویدادهای کشتی حرفه ای Canadian Online Explorer ادعا شد که یک “فلاپ” است. آنها به رویداد کلی یک از ده امتیاز دادند. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، به جایگاه دوم در جدول فروش دی وی دی بیلبورد برای ورزش های تفریحی رسید. چهار هفته متوالی در نمودار باقی ماند.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در برند راو مسابقه سه مرحله جهنم برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بین قهرمان شاون مایکلز و تریپل اچ بود. اولین مسابقه یک مبارزه خیابانی بود که تریپل اچ پس از اجرای یک شجره نامه برنده شد. مسابقه دوم یک مسابقه قفس فولادی بود که مایکلز پس از پریدن از بالای قفس فولادی روی تریپل اچ از طریق یک میز با پین فال پیروز شد. سومین و آخرین مسابقه یک مسابقه نردبانی بود که تریپل اچ پس از بازیابی کمربند معلق بالای رینگ برنده شد. مسابقه غالب در اسمکدان! نام تجاری Big Show در مقابل Kurt Angle برای قهرمانی WWE بود. انگل پس از تداخل براک لزنر، مسابقه و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را به دست آورد. یکی از مسابقات اولیه در آندرکارت کریس بنوا در مقابل ادی گوئررو بود که بنوا با مجبور کردن گوئررو به ارسال با کراس فیس کریپلر برنده شد.

داستان

دشمنی اصلی که به سمت آرماگدون در برند راو می رفت، بین شاون مایکلز و تریپل اچ بود که این دو بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان درگیر شدند. در سامراسلم، مایکلز تریپل اچ را در یک مبارزه خیابانی غیرمجاز پس از اینکه او را با چاقوی جک سنجاق کرد، شکست داد.سه ماه بعد در سروایور سریز، مایکلز در مسابقه Elimination Chamber با آخرین حذف Triple H پیروز شد و قهرمانی سنگین وزن جهان را به دست آورد.

در اپیزود 25 نوامبر راو، مایکلز اولین دفاع موفق خود را در برابر راب ون دام پس از دخالت تریپل اچ انجام داد. در اپیزود دوم دسامبر راو، تریپل اچ ون دام را در مسابقه شماره یک مدعی با مایکلز به عنوان مهمان ویژه شکست داد. داور، کسب یک مسابقه قهرمانی مقابل مایکلز در آرماگدون. پس از آن، آن دو با یکدیگر دعوا کردند و در نهایت مایکلز با Sweet Chin Music تریپل اچ را میخکوب کرد.دانلود آرماگدون 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.