دانلود آرماگدون 2003

دانلود آرماگدون 2003

دانلود آرماگدون 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2003 : Armageddon 2003 چهارمین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 14 دسامبر 2003 در مرکز TD Waterhouse در اورلاندو، فلوریدا برگزار شد.

این رویداد با فروش 9000 بلیت 450,000 دلار آمریکا درآمد و 200,000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد. آرماگدون با استقبال عمومی منفی منتقدان مواجه شد. این رویداد توسط بخش رویدادهای کشتی حرفه ای Canadian Online Explorer ادعا شد که یک “فلاپ” است. آنها به رویداد کلی یک از ده امتیاز دادند. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، به جایگاه دوم در جدول فروش دی وی دی بیلبورد برای ورزش های تفریحی رسید. چهار هفته متوالی در نمودار باقی ماند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه تریپل تریت برای قهرمانی سنگین وزن جهان بین کین، تریپل اچ و قهرمان گلدبرگ بود. تریپل اچ با پین زدن گلدبرگ به دنبال چوکسلم کین، مسابقه و قهرمانی سنگین وزن جهان را به دست آورد. آندرکارت شامل رندی اورتن قهرمانی بین قاره ای از راب ون دام و شاون مایکلز بود که باتیستا را شکست داد.

داستان

درگیری اصلی این رویداد بین گلدبرگ، کین و تریپل اچ بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در سری Survivor، گلدبرگ قهرمانی سنگین وزن جهان را در برابر تریپل اچ حفظ کرد.در اپیزود 17 نوامبر Raw، کین پس از حمله به گلدبرگ پس از یک مسابقه هندیکپ درگیر درگیری بین گلدبرگ و تریپل اچ شد.در قسمت 24 نوامبر راو، کین در مسابقه عنوان بین تریپل اچ و گلدبرگ دخالت کرد. پس از بازی، اریک بیشوف، مدیر کل، گلدبرگ را برای دفاع از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر تریپل اچ و کین در مسابقه تریپل تریت در آرماگدون برنامه ریزی کرد.

دعوای اصلی دیگری که در این رویداد رخ داد، بین رندی اورتون و راب ون دام بر سر مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWE بود. ون دام در اپیزود راو در 29 سپتامبر با شکست دادن کریستین قهرمان آن زمان، این عنوان را به دست آورد. در قسمت 17 نوامبر راو، در جریان مسابقه ای بین Ric Flair و Van Dam، اورتون مداخله کرد و یک RKO را در Van Dam اعدام کرد. بعداً در همان شب، به اورتون مسابقه قهرمانی بین قاره ای در برابر ون دام در آرماگدون داده شد.در اپیزود 8 دسامبر راو، مدیر کل میک فولی خود را به عنوان داور ویژه میهمان مسابقه منصوب کرد.دانلود آرماگدون 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.