دانلود آرماگدون 2004

دانلود آرماگدون 2004

دانلود آرماگدون 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2004 : Armageddon 2004 پنجمین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 12 دسامبر 2004 در مرکز Gwinnett در حومه آتلانتا در Duluth، جورجیا برگزار شد. 9 مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود.

نتایج مسابقات رویداد

هر چهار قهرمانی منحصر به فرد برای اسمکدان! نام تجاری برای; یکی از آنها گم شد و سه نفر دیگر باقی ماندند. رویداد اصلی یک مسابقه Fatal-Four Way برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای با حضور ادی گوئررو، قهرمان جان “برادشاو” لیفیلد (JBL)، بوکر تی و آندرتیکر بود که جی بی ال پس از پین زدن بوکر برنده شد. یکی از مسابقات غالب در آندرکارت، نمایش بزرگ در مقابل کرت آنگل، مارک جیندرک و لوتر رینز در یک مسابقه هندیکپ بود. بیگ شو پس از پین کردن جیندراک به دنبال یک F-5 در مسابقه پیروز شد. یکی دیگر از مسابقات اولیه روی کارت، جان سینا در مقابل ژسوس در مبارزه خیابانی برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای ایالات متحده بود که سینا پس از اجرای FU با پین فال پیروز شد.

داستان

دعوای اصلی به سمت آرماگدون بین جان “برادشاو” لیفیلد (JBL)، بوکر تی، ادی گوئررو و آندرتیکر بر سر مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در سری Survivor، JBL برای قهرمانی WWE با بوکر روبرو شد. قبل از شروع مسابقه، جی بی ال اعلام کرد که در صورت شکست در مسابقه، کشتی حرفه ای را برای همیشه ترک خواهد کرد. JBL برنده مسابقه شد و پس از ضربه زدن به بوکر با کمربند WWE قهرمانی، عنوان را حفظ کرد. در اپیزود 18 نوامبر SmackDown!، JBL، Guerrero، Booker و Undertaker همگی بر سر اینکه چه کسی باید مدعی شماره یک بعدی برای قهرمانی WWE باشد، بحث می کردند. اسمکدان! مدیر کل تئودور لانگ سپس اعلام کرد که JBL از قهرمانی WWE در برابر گوئررو، بوکر و آندرتیکر در آرماگدون دفاع خواهد کرد.

در اپیزود 25 نوامبر اسمکدان!، JBL و Orlando Jordan در یک مسابقه تگ تیمی با بوکر و گوئررو روبرو شدند. جی‌بی‌ال و جردن با دخالت برادران بشام برنده مسابقه شدند. وقتی مسابقه تمام شد، آندرتیکر بیرون آمد و به کابینت JBL حمله کرد و سپس یک Tombstone Piledriver را به JBL زد.دانلود آرماگدون 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.