دانلود آرماگدون 2008

دانلود آرماگدون 2008

دانلود آرماگدون 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آرماگدون 2008 : Armageddon 2008 نهمین رویداد آرماگدون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 14 دسامبر 2008 در HSBC Arena در بوفالو، نیویورک برگزار شد. این اولین و تنها پخش آرماگدون PPV با کیفیت بالا بود. در سال 2009، این رویداد با TLC جایگزین شد: میز، نردبان و صندلی.آرماگدون به دبلیو دبلیو ای کمک کرد تا به لطف حضور تقریباً 12500 و 193000 خرید پرداخت به ازای مشاهده، 15.9 میلیون دلار درآمد از رویدادهای پرداخت به ازای مشاهده کسب کند. هنگامی که رویداد سال 2008 بر روی DVD منتشر شد. به رتبه دوم جدول فروش دی وی دی بیلبورد رسید. بخش کشتی حرفه‌ای وب‌سایت Canadian Online Explorer به کل مسابقات 10 از 10 امتیاز کامل داد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه ای بر روی کارت این رویداد برگزار شد. در جریان رویداد اصلی اسمکدان، جف هاردی در مسابقه تریپل تریت تریپل اچ و قهرمان دبلیو دبلیو ای را شکست داد. و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. رویداد اصلی Raw مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان را در یک مسابقه استاندارد کشتی به نمایش گذاشت. که در آن جان سینا کریس جریکو را شکست داد. تا عنوان را حفظ کند. آندرکارت چندین مسابقه از جمله سی ام پانک در مقابل ری میستریو در فینال یک تورنمنت برای تعیین مدعی شماره یک قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای و رندی اورتون در مقابل باتیستا در یک مسابقه کشتی استاندارد داشت.

داستان

رقابت اصلی در آرماگدون در نام تجاری اسمکدان، مسابقه ای بود که شامل سه رقیب بود، که به عنوان مسابقه تهدید سه گانه در WWE شناخته می شد. برای قهرمانی WWE بین Edge، Triple H و Jeff Hardy. در بازی Survivor Series، جف هاردی بعد از اینکه اوایل صبح بیهوش در راه پله‌های هتل خود در بوستون پیدا شد بیهوش بود. این منجر به حذف هاردی از مسابقه عنوان WWE شد و باعث شد که تریپل اچ و ولادیمیر کوزلوف در حال نبرد تن به تن با یکدیگر باشند.

درست زمانی که به نظر می رسید تریپل اچ کوزلوف را پس از میخکوب کردن با یک شجره نامه سخت شکست داده است. ویکی گوئررو، شخصیت اصلی اسمکدان، مسابقه را قطع کرد تا اعلام کند. که واقعاً یک مسابقه تهدید سه گانه خواهد بود. با اج به عنوان رقیب دقیقه آخر سوم. ادج به سمت رینگ رفت و تریپل اچ را با یک نیزه شیطانی میخکوب کرد. بعد، هاردی به طور شگفت انگیزی وارد رینگ شد و به اج حمله کرد.دانلود آرماگدون 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.