دانلود آل این 2023

دانلود آل این 2023

دانلود آل این 2023 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

تاریخ انتشار : ششم شهریور با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آل این 2023 : All In 2023 دومین رویداد آل این بود که توسط کمپانی AEW تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد اولین نسخه از رویداد خواهد بود که توسط All Elite Wrestling (AEW) پس از افتتاحیه All In که به طور مستقل در سپتامبر 2018 برگزار شد، که الهام بخش تشکیل AEW در ژانویه 2019 بود. این رویداد در 27 آگوست برگزار می شود. 2023، در استادیوم ومبلی در لندن، انگلستان. این اولین رویداد AEW در بریتانیا، اولین رویداد PPV آنها در خارج از آمریکای شمالی و اولین رویداد این شرکت است که به طور کامل در یک استادیوم فوتبال انجمن برگزار می شود.

آل این اولین رویداد کشتی حرفه ای است که در حال حاضر در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود و خود استادیوم آن را به عنوان بخشی از صدمین سالگرد ومبلی تبلیغ می کند. AEW متعاقباً این رویداد را به عنوان اولین رویداد کشتی حرفه‌ای در محل برگزاری در بیش از 30 سال، پس از سامراسلم WWE در سال 1992، که در استادیوم اصلی ومبلی برگزار شد، تبلیغ کرد. این رویداد رکورد حضور و درآمد AEW را تنها در فروش روز اول ثبت کرد و تخمین زده می شود که رکورد بزرگترین رویداد کشتی حرفه ای شرکت کننده در اروپا را بشکند، با گزارش 79,346 بلیط توزیع شده، رکورد 79,127 سامراسلم 1992 را پشت سر بگذارد و با درآمد ایالات متحده آمریکا. 9 میلیون دلار

زمینه

افتتاحیه All In یک کشتی حرفه ای پرداخت به ازای هر نمایش (PPV) بود که به طور مستقل توسط اعضای The Elite در ارتباط با Ring of Honor (ROH) تولید شد و در سپتامبر 2018 در سالن سابق Sears Center Arena (تغییر نام به Now Arena) برگزار شد. در سپتامبر 2020) در هافمن استیتز، ایلینوی. این رویداد به دلیل اینکه اولین رویداد کشتی حرفه ای غیر WWE یا قهرمانی جهانی بود که در ایالات متحده تبلیغ می شد و از سال 1993 تاکنون 10000 بلیت به فروش رساند، قابل توجه بود. AEW) چند ماه بعد در ژانویه 2019 با انتخاب The Elite معاون اجرایی شرکت. در اولین سالگرد All In، AEW یک جانشین معنوی با عنوان All Out تأسیس کرد.

در اپیزود 5 آوریل 2023 از Dynamite، AEW اعلام کرد که All In name را برای رویداد مهمی که در 27 اوت در استادیوم ومبلی لندن، انگلستان با عنوان “همه در لندن در ورزشگاه ومبلی” برگزار می شود، احیا خواهند کرد. 6] این اولین حضور AEW در بریتانیا را نشان خواهد داد و اولین رویداد PPV تبلیغاتی خواهد بود که در خارج از آمریکای شمالی برگزار می شود.دانلود آل این 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.