دانلود آنفورگیون 1999

دانلود آنفورگیون 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 1999: Unforgiven 1999 دومین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 26 سپتامبر 1999 در شارلوت کولیسئوم در شارلوت، کارولینای شمالی برگزار شد. اگرچه این رویداد دومین Unforgiven PPV بود که برگزار شد، اما اولین Unforgiven بود که تحت مجموعه In Your House برگزار نشد و در فوریه 1999 متوقف شد.

مسابقات این رویداد با حضور داوران ویژه میهمان به دلیل “اعتصاب” مقامات WWF به دلیل حمله مداوم کشتی گیران به آنها بود. با این حال، فقط یکی از مقامات WWF، جیم کوردراس، به عنوان داور مسابقه حضور داشت. او دادلی بویز در مقابل آکولیتس، مسابقه قهرمانی تگ تیم WWF و مسابقه قهرمانی WWF را قضاوت کرد.

Unforgiven قبلی، که یک رویداد In Your House بود، در آوریل برگزار شد، در حالی که نسخه 1999 به سپتامبر منتقل شد، زیرا Backlash در آوریل برگزار شد. Unforgiven به نوبه خود تا آخرین نسخه آن در سال 2008 به عنوان پرداخت به ازای هر نمایش سپتامبر سالانه تبدیل شد و در سال 2009 با نقطه شکست جایگزین شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه Six-Pack Challenge بود – یک مسابقه بدون حذفی متشکل از شش کشتی گیر برای قهرمانی خالی WWF. استون کلد استیو آستین به عنوان مجری خارجی ویژه برای مسابقه خدمت کرد. این مسابقه شامل Triple H، The Rock، Mankind، Kane، Big Show و British Bulldog بود. تریپل اچ راک را بعد از شجره نامه پین کرد تا قهرمانی WWF را به دست آورد.

آندرکارت شامل X-Pac در مقابل کریس جریکو، یک مسابقه Kennel from Hell بین قهرمان ال اسنو و رقیب Big Boss Man برای قهرمانی هاردکور WWF، New Age Outlaws (بیلی گان و رود داگ) در مقابل اج و کریستین برای قهرمانی تگ تیم WWF بود. ، عاج در مقابل لونا واچون در یک مسابقه هاردکور برای مسابقات قهرمانی WWF زنان، Acolytes (فاروق و برادشاو) در مقابل دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی)، جف جارت در مقابل چینا برای قهرمانی بین قاره‌ای WWF در مقابل مارک هنری D’Lo Brown برای قهرمانی WWF اروپا، و Val Venis در مقابل استیو بلکمن.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین Triple H، The Rock، Mankind، Kane، Big Show و The Undertaker بر سر قهرمانی خالی WWF بود. در سامرا اسلم، Mankind استون کولد استیو آستین و تریپل اچ را در یک مسابقه Triple Threat برای عنوان WWF آستین شکست داد، اما شب بعد در Raw is War آن را به Triple H باخت.[4][5] در نسخه 13 سپتامبر Raw is War، مدیر عامل WWF، لیندا مک ماهون، اعلام کرد که راک، کین، منکیند، بیگ شو و آندرتیکر در یک مسابقه 5 طرفه برای تعیین نامزد شماره 1 عنوان در Unforgiven رقابت خواهند کرد.

با این حال، پس از حمله Mideon و Viscera به Mankind، مسابقه منجر به عدم رقابت شد. در نتیجه، هر پنج کشتی گیر به چند داور WWF حمله کردند و بسیاری از کشتی گیران WWF در نزاع دخالت کردند. در نتیجه حمله، داوران دست به اعتصاب روی صفحه زدند و هر پنج رقیب به عنوان مدعی قهرمانی معرفی شدند، که آن را تبدیل به یک چالش Six Pack برای عنوان در Unforgiven کرد، به این معنی که دو کشتی گیر مسابقه را آغاز می کردند و یک کشتی گیر در صورت تگ شدن می تواند قانونی شود.دانلود آنفورگیون 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.