دانلود آنفورگیون 2000

دانلود آنفورگیون 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2000 : Unforgiven 2000 سومین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 24 سپتامبر 2000 در مرکز اتحادیه اول فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. در این مراسم 8 مسابقه برگزار شد.این رویداد همچنین بازگشت Stone Cold Steve Austin را پس از ده ماه غیبت، به استثنای حضور او در Backlash و همچنین Raw is War و SmackDown نشان داد! اپیزودها به پرداخت به ازای نمایش اواخر آوریل تبدیل می شوند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه چهار طرفه Fatal برای قهرمانی WWF بود. راک در برابر کریس بنوا، آندرتیکر و کین از این عنوان دفاع کرد. بنوا در ابتدا با سنجاق زدن آندرتیکر در مسابقه پیروز شد، اما از آنجایی که پای آندرتیکر روی طناب بود و داور متوجه آن نشد، مسابقه دوباره شروع شد و راک برای حفظ عنوان، بنوا را بعد از راک باتم سنجاق کرد.

آندرکارت شامل تریپل اچ در مقابل کرت آنگل در یک مسابقه بدون رد صلاحیت بود با کمیسر WWF، میک فولی که به عنوان داور ویژه مهمان، ادی گوئررو در مقابل ریکیشی برای قهرمانی بین قاره‌ای WWF، ادج و کریستین در مقابل هاردی بویز (مت هاردی و جف هاردی) در یک مسابقه مسابقه Steel Cage برای قهرمانی تگ تیم WWF، کریس جریکو در مقابل X-Pac، یک نبرد 10 دقیقه ای هاردکور رویال برای قهرمانی هاردکور WWF، Tazz در مقابل جری لاولر در یک مسابقه تسمه، و حق سانسور (استیون ریچاردز، وال ونیس، بول بوکانن و پدر خوب) در مقابل دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی) و آژانس حفاظت از افراد شرور (فاروق و بردشاو) در یک مسابقه تگ تیمی هشت نفره.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین The Rock، Chris Benoit، The Undertaker و Kane بر سر قهرمانی WWF Rock’s بود. در اپیزود 28 آگوست Raw is War، آندرتیکر برای کین یک فرصت عنوانی مقابل راک به همراه داشت.منبع غیرقابل اطمینان؟در اپیزود 31 آگوست اسمکدان!، آندرتیکر و بنوا در مسابقه مدعی شماره یک کشتی گرفتند که آندرتیکر توسط آن برنده شد. رد صلاحیت پس از حمله کین. با این حال، به دلیل کسب پیروزی با رد صلاحیت، آندرتیکر به عنوان مدعی شماره یک انتخاب نشد.

بنوا دوباره به دلیل ضربه زدن به کین با صندلی محروم شد و جایگاه مدعی شماره یک خالی ماند.منبع غیرقابل اعتماد؟در اپیزود 11 سپتامبر Raw is War، بنوا و کین راک و آندرتیکر را در یک تیم تگ شکست دادند. همخوانی داشتن. پس از پایان مسابقه، میک فولی، کمیسیونر WWF اعلام کرد که راک از عنوان قهرمانی در برابر بنوا، آندرتیکر و کین در یک مسابقه چهار جانبه مرگبار در Unforgiven دفاع خواهد کرد.دانلود آنفورگیون 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.