دانلود آنفورگیون 2002

دانلود آنفورگیون 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2002 : Unforgiven 2002 پنجمین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 22 سپتامبر 2002 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. این اولین Unforgiven بود که تحت نام WWE برگزار شد، پس از اینکه تبلیغ از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در اوایل ماه مه تغییر نام داد، و همچنین اولین Unforgiven بود که در طول اولین تمدید برند که در ماه مارس آغاز شد، برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای برای این رویداد برنامه ریزی شده بود – که دارای یک سوپر کارت، برنامه ریزی بیش از یک مبارزه اصلی بود. رویداد اصلی از اسمکدان! براک لزنر، قهرمان دبلیو دبلیو ای، براک لزنر برای حفظ عنوان قهرمانی پس از رد صلاحیت هر دو مرد، با آندرتیکر مبارزه کرد. بعد از مسابقه، The Undertaker به حمله لزنر ادامه داد و او را از دیوار یک مجموعه پرتاب کرد. رویداد اصلی برند Raw قهرمان سنگین وزن جهان تریپل اچ بود که راب ون دام را شکست داد و عنوان را حفظ کرد. چهار مسابقه در آندرکارت مشخص شده بود.

اولین مسابقه یک مسابقه انفرادی بود که در آن کریس بنوا کورت آنگل را شکست داد. مورد بعدی بین تریش استراتوس و قهرمان دیواز دبلیو دبلیو ای، مولی هالی بود که استراتوس برنده شد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. سومین مسابقه انفرادی بین ادی گوئررو و اج بود که در آن گوئررو برنده شد. در مسابقه نهایی آندرکارد، قهرمان بین قاره‌ای WWE، کریس جریکو، ریک فلیر را شکست داد و عنوان را حفظ کرد.

داستان

دشمنی اصلی به نام Unforgiven در اسمکدان! این برند بین آندرتیکر و براک لزنر بود و این دو بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو دعوا داشتند. در اپیزود 29 آگوست اسمکدان!، با تبدیل شدن لزنر به اسمکدان! استفانی مک ماهون با نام تجاری، یک سری مسابقات حذفی انجام داد تا مدعی شماره یک قهرمانی را اعلام کند. کرت انگل و کریس بنوا به فینال راه یافتند، اما مک ماهون آندرتیکر را در مسابقه قرار داد که سپس برنده شد.

در قسمت پنجم سپتامبر اسمکدان!، لزنر و آندرتیکر با هم روبرو شدند. در اپیزود 12 سپتامبر اسمکدان!، در جریان مسابقه The Undertaker با مت هاردی، لزنر همسر The Undertaker، سارا را تهدید کرد و زمانی که او سعی کرد او را نجات دهد، به The Undertaker حمله کرد. در قسمت 19 سپتامبر اسمکدان!، آندرتیکر سعی کرد به لزنر حمله کند، اما توسط نیروهای امنیتی لزنر متوقف شد.دانلود آنفورگیون 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.