دانلود آنفورگیون 2003

دانلود آنفورگیون 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2003 : Unforgiven 2003 ششمین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 21 سپتامبر 2003 در مرکز جاینت در هرشی، پنسیلوانیا برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی تریپل اچ در مقابل گلدبرگ برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود. گلدبرگ با پین زدن به تریپل اچ به دنبال نیزه و جک چکش، مسابقه و قهرمانی سنگین وزن جهان را به دست آورد. دو تا از مسابقات غالب روی کارت یک مسابقه تهدید سه گانه برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWE بین کریستین، کریس جریکو و راب ون دام بود که کریستین با زدن ون دام پس از ضربه زدن با کمربند، عنوان را حفظ کرد و دیگری یک Last بود. مسابقه Man Standing بین شین مک ماهون و کین که کین بعد از اینکه شین نتوانست به ده شمارش داور پاسخ دهد برنده شد. یکی دیگر از مسابقات اولیه در آندرکارت، رندی اورتون در مقابل شاون مایکلز بود که اورتون پس از ضربه زدن به سر مایکلز با یک جفت بند برنجی، با پینفال پیروز شد.

داستان

دشمنی اصلی در Unforgiven بین تریپل اچ و گلدبرگ بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. یک ماه قبل از SummerSlam، Triple H در مسابقه Elimination Chamber برنده شد تا با حذف گلدبرگ، قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند.پس از پایان مسابقه، تریپل اچ، همراه با اعضای Evolution، Ric Flair و Randy Orton، گلدبرگ را به چمبر دستبند زدند و با پتک به او حمله کردند. شب بعد در راو، گلدبرگ تریپل اچ را به مسابقه ای در اواخر همان شب به چالش کشید. تریپل اچ نپذیرفت و گفت که به جای آن با Unforgiven روبرو خواهند شد. سپس تریپل اچ این شرط را اضافه کرد که در صورت پیروزی، گلدبرگ باید از کشتی حرفه ای بازنشسته شود.

در اپیزود اول سپتامبر راو، گلدبرگ، شاون مایکلز و میون بر Evolution (تریپل اچ، اورتون و فلیر) پیروز شدند. در اواخر مسابقه، اورتن در حالی که داشت برای نیزه زدن تریپل اچ آماده می شد، از پشت به گلدبرگ حمله کرد. هفته بعد در راو، استیو آستین، مدیر کل استون کلد، این شرط را اضافه کرد که اگر تریپل اچ خود را از بین ببرد یا عمداً رد صلاحیت شود، قهرمانی سنگین وزن جهان را از دست خواهد داد.دانلود آنفورگیون 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.