دانلود آنفورگیون 2004

دانلود آنفورگیون 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2004 : Unforgiven 2004 هفتمین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 12 سپتامبر 2004 در باغ رز در پورتلند، اورگان برگزار شد. این یکی از تنها دو رویداد پرداخت به ازای WWE است که تا به حال در ایالت اورگان برگزار شده است، دیگری No Mercy در سال 2008 است.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی رندی اورتون در مقابل تریپل اچ برای قهرمانی سنگین وزن جهان بود که تریپل اچ با پین فال پس از اجرای یک شجره نامه بر روی صندلی فولادی برنده شد. یکی از مسابقات غالب روی کارت، Shawn Michaels در مقابل Kane در مسابقه No Disqualification بود که مایکلز پس از اجرای Sweet Chin Music برنده شد. یکی دیگر از بازی های اولیه در آندرکارت کریس جریکو در مقابل کریستین در مسابقه نردبانی برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای خالی دبلیو دبلیو ای بود که جریکو با بازیابی کمربند معلق برنده شد.

داستان

درگیری اصلی این رویداد بین رندی اورتون و تریپل اچ بر سر مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در سامرا اسلم، اورتن کریس بنوا را شکست داد و قهرمان سنگین وزن جهان شد، و بدین ترتیب اورتون جوانترین قهرمان سنگین وزن جهان در تاریخ WWE شد. در اپیزود 16 آگوست راو، اورتن با موفقیت عنوان را در مسابقه مجدد با بنوا حفظ کرد. بعد از مسابقه، Evolution (باتیستا، ریک فلیر، و تریپل اچ)، هم‌پایه‌های اورتون، جشنی ساختگی برای او به پا کردند تا نشان دهند که از پیروزی جدید او راضی نیستند.

در حالی که باتیستا با خوشحالی اورتون را روی شانه هایش نگه داشت، تریپل اچ با خوشحالی به او اشاره کرد. با این حال تریپل اچ به طور ناگهانی انگشت شست را به سمت پایین تغییر داد و به باتیستا گفت که اورتون را روی تشک بیندازد. فلیر و باتیستا سپس شروع به شکست دادن اورتون در رینگ کردند، زیرا تریپل اچ ادعا کرد که اورتون بدون تکامل چیزی نیست.دانلود آنفورگیون 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.