دانلود آنفورگیون 2006

دانلود آنفورگیون 2006 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2006 : Unforgiven 2006 نهمین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 17 سپتامبر 2006 در مرکز ایر کانادا در تورنتو، انتاریو، کانادا برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه میز، نردبان و صندلی برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین اج و جان سینا بود که سینا پس از بازیابی کمربند معلق بالای رینگ برنده شد. یکی از مسابقات غالب روی کارت D-Generation X (DX) (Triple H and Shawn Michaels) در مقابل The Big Show، Vince and Shane McMahon in a Handicap Hell in a Cell مسابقه بود. تریپل اچ و مایکلز پس از اینکه تریپل اچ وینس را در پی شلیک پتکی به پشت وی چسباند، پیروز شدند. یکی دیگر از مسابقات اولیه در آندرکارت لیتا در مقابل تریش استراتوس برای مسابقات قهرمانی زنان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای بود که آخرین مسابقه استراتوس در کشتی تمام وقت او بود. استراتوس پس از اینکه لیتا را وادار به تسلیم شدن به تیرانداز تیزبین کرد، مسابقه را برد و به این ترتیب رکورد هفت بار قهرمان دیواز WWE شد.

از آنجایی که بسیاری از دشمنی‌های موجود پس از این رویداد به پایان رسید، برخی از آنها پایان یافتند. قابل ذکر است که جف هاردی به دعوای خود با جانی نیترو ادامه داد و در طول ماه سپتامبر در مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWE با او روبرو شد. دشمنی بین DX و McMahons پس از این رویداد به پایان رسید، زیرا DX زاویه ای را با Edge و Randy Orton آغاز کرد. سینا پس از پیروزی مقابل اج، با کوین فدرلاین شروع به همکاری کرد که ماه بعد در Cyber Sunday شروع شد و در طول سال ادامه داشت.

داستان

دشمنی اصلی در Unforgiven بین اج و جان سینا بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. این دو به تساوی رسیدند و هر کدام یک پیروزی کسب کردند. سینا اج را با رد صلاحیت در رویداد اصلی شنبه شب XXXIII شکست داد و اج سینا را در سامراسلم شکست داد تا قهرمانی خود را حفظ کند. در نسخه 21 آگوست 2006 راو، لیتا، دوست دختر اج، کمربند سفارشی سینا را که دارای صفحه مرکزی چرخان آرم WWE بود، به صدای لانگ آیلند انداخت. پس از آن، اج اعلام کرد که این پایان «عصر سینا» در زندگی او است. اج از نسخه جدیدی از کمربند رونمایی کرد که دارای صفحه مرکزی چرخان آرم «Rated-R Superstar» او بود. بعد از ظهر، ادج با جف هاردی بازگشته مسابقه داد. با این حال، پس از مداخله سینا و حمله به اج، مسابقه بدون رقابت به پایان رسید.

پس از پایان مسابقه، این دو در خارج از محوطه با هم دعوا کردند و سینا Edge را به سمت صدای لانگ آیلند پرتاب کرد. در نسخه 28 آگوست 2006 راو، اج از شین مک ماهون، که مسئول راو در آن شب بود، خواست سینا را به خاطر اقدامات هفته قبلش اخراج کند. اما سینا حرفش را قطع کرد و به اج گفت که اگر یک قهرمانی دیگر دبلیو دبلیو ای کسب کند. مسابقه و باخت، با اسمکدان قرارداد می بست! و زندگی اج را ترک کنید.دانلود آنفورگیون 2006 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.