دانلود آنفورگیون 2007

دانلود آنفورگیون 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2007 : Unforgiven 2007 دهمین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 16 سپتامبر 2007 در FedExForum در ممفیس، تنسی برگزار شد.این رویداد 210000 خرید داشت که کمتر از رقم Unforgiven در سال 2006 که 289000 خرید بود.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی در اسمکدان! نام تجاری آندرتیکر در مقابل مارک هنری بود که آندرتیکر پس از اجرای یک Last Ride با پین فال برنده شد. مسابقه غالب در برند راو جان سینا در مقابل رندی اورتون برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. سینا بازی را با محرومیت شکست داد اما عنوان قهرمانی را حفظ کرد. مسابقه اولیه در برند ECW CM Punk در مقابل Elijah Burke برای قهرمانی ECW بود که پانک پس از سنجاق کردن برک با یک گهواره چرخان برنده شد. مسابقات مشخص شده روی کارت زیر شامل خالی بزرگ در مقابل باتیستا در مقابل ری میستریو جونیور در یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی سنگین وزن جهان و تریپل اچ در مقابل کارلیتو در مسابقه ای بود که کارلیتو نمی توانست رد صلاحیت شود.

داستان

دشمنی اصلی برند راو بین جان سینا و رندی اورتون برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. سینا عنوان قهرمانی مقابل اورتون را در سامراسلم حفظ کرده بود. شب بعد در راو، اورتون خواستار یک مسابقه مجدد برای عنوان شد، اما درخواست او توسط مدیر کل ویلیام ریگال رد شد. اورتن خواسته های خود را به آقای مک ماهون ادامه داد، او نیز از دادن مسابقه مجدد به او خودداری کرد، مگر اینکه او خودش را ثابت کند. آن شب اورتن با حمله به سینا و لگد زدن به سر پدر سینا که کنار رینگ بود، در مسابقه سینا دخالت کرد. هفته بعد، اورتون در بازی Unforgiven مقابل سینا یک مسابقه مجدد برای عنوان قهرمانی دریافت کرد.

اختلاف اصلی بر سر برند ECW بین سی ام پانک و الیجا برک بر سر قهرمانی ECW بود. این رقابت در اپیزود ECW در 11 سپتامبر 2007 در علمی تخیلی آغاز شد، زمانی که برک مدعی شماره یک عنوان شد. بعداً در همان شب، پانک با استیوی ریچاردز در رویداد اصلی در مقابل بورک و کوین تورن تیم شد که پانک و ریچاردز پیروز مسابقه شدند.دانلود آنفورگیون 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.