دانلود آنفورگیون 2008

دانلود آنفورگیون 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود آنفورگیون 2008 : Unforgiven 2008 یازدهمین رویداد آنفورگیون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 7 سپتامبر 2008 در کویکن لونز آرنا در کلیولند، اوهایو برگزار شد. در سال 2009، Unforgiven با Breaking Point جایگزین شد.

این رویداد اولین باری بود که فرمت قهرمانی Scramble توسط WWE استفاده شد. این رویداد 8707 شرکت کننده داشت. این رویداد 211000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که بیشتر از رویداد سال قبل بود. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش DVD بیلبورد به مقام دوم رسید. همچنین اولین پخش Unforgiven PPV با کیفیت بالا بود.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود که دارای یک سوپر کارت بود. سه برند Raw، SmackDown و ECW همگی با مسابقه قهرمانی مربوطه خود نشان داده شدند – یک مسابقه محدودیت زمانی 20 دقیقه، که طی آن شرکت کنندگان می توانند از طریق pinfall یا سابمیشن قهرمان موقت شوند. رویداد اصلی پرداخت به ازای هر ویو مسابقات قهرمانی اسکرامبل از برند راو بود. در ابتدا قرار بود سی ام پانک قهرمان سنگین وزن جهان در حال دفاع از عنوان خود باشد.

پس از حمله رندی اورتن به سی ام پانک، کریس جریکو جایگزین او شد. جریکو در این مسابقه پیروز شد و قهرمان سنگین وزن جهان شد. مسابقه قهرمانی از برند ECW نشان داد که مارک هنری قهرمان ECW در حال دفاع بود و مسابقه و عنوان را به مت هاردی باخت. مسابقات قهرمانی نام تجاری اسمکدان شاهد بود که WWE Champion Triple H سایر رقبا را شکست داد تا قهرمانی خود را حفظ کند. یکی دیگر از بازی‌های برجسته روی آندرکارت، یک مسابقه غیر مجاز یا مسابقه هاردکور بود که در آن شاون مایکلز کریس جریکو را شکست داد.

داستان

کشتی گیران از راو در رویداد اصلی در Unforgiven حضور داشتند: مسابقه قهرمانی اسکرامبل، یک مسابقه محدودیت زمانی 20 دقیقه، که طی آن شرکت کنندگان در فواصل زمانی پنج دقیقه وارد می شوند و می توانند از طریق پین فال یا سابمیشن قهرمان موقت شوند.دانلود آنفورگیون 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.