دانلود استند اند دلیور 2023

دانلود استند اند دلیور 2023

دانلود استند اند دلیور 2023 با کیفیت تضمینی

اکانت ویژه بخرید !

دانلود رایگان دو شب رسلمنیا و هال آف فیم و اسند اند دلیور در اکانت ویژه. کاربر ویژه میتواند این رویداد و فول شو های دیگر و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720 دانلود کند.
تاریخ انتشار : سیزدهم و فروردین

اکانت ویژه بخرید !

کاربر ویژه میتواند این رویداد و فول شو های دیگر و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720 دانلود کند.

درباره استند اند دلیور 2023

دانلود استند اند دلیور 2023 : NXT Stand & Deliver 2023 برای سومین رویداد سالانه پخش زنده کشتی حرفه‌ای Stand & Deliver است که توسط WWE تولید می‌شود. این مسابقات منحصراً برای کشتی گیران بخش برند NXT برگزار می شود. این رویداد در روز شنبه، 1 آوریل 2023، در Crypto.com Arena در لس آنجلس، کالیفرنیا به عنوان بخشی از WrestleMania Weekend برگزار می‌شود و در همان روز WrestleMania 39 Night 1 با زمان شروع ویژه ساعت 13:00 برگزار می‌شود. زمان شرقی. این اولین Stand & Deliver است که در Binge در استرالیا پخش زنده می‌شود.

زمان برگزاری Stand & Deliver

Stand & Deliver یک رویداد سالانه است که در طول هفته رسلمنیا توسط WWE برای برند توسعه‌دهنده NXT از سال 2021 برگزار می‌شود. در 3 نوامبر 2022، WWE اعلام کرد که سومین Stand & Deliver در روز شنبه، 1 آوریل 2023، در Crypto.com Arena در لس آنجلس، کالیفرنیا. این مسابقه در روز رسلمنیا 39 شب 1 با زمان شروع ویژه ساعت 13 برگزار می شود. زمان شرقی. این رویداد از طریق Peacock در ایالات متحده و شبکه WWE در بازارهای بین المللی پخش زنده خواهد شد. همچنین اولین Stand & Deliver خواهد بود که پس از ادغام نسخه استرالیایی شبکه دبلیو دبلیو دبلیو ای تحت کانال بینگ فاکستل در ژانویه، در استرالیا به صورت زنده در Binge در استرالیا پخش می شود. فروش بلیط ها در 18 نوامبر آغاز شد.

خط داستانی

این رویداد شامل مسابقاتی می‌شود که از داستان‌های متن‌شده ناشی می‌شوند. جایی که کشتی‌گیران قهرمانان، شرورها یا شخصیت‌های کمتر متمایز را در رویدادهای فیلم‌نامه‌ای به تصویر می‌کشند که تنش ایجاد می‌کنند. و به یک مسابقه کشتی یا مجموعه‌ای از مسابقات ختم می‌شوند. نتایج توسط نویسندگان WWE در نام تجاری NXT از پیش تعیین شده است. در حالی که خطوط داستانی در برنامه تلویزیونی هفتگی NXT و برنامه پخش آنلاین تکمیلی Level Up تولید می شوند.

دانلود استند اند دلیور 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.