دانلود اسمکدان 1 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 2023

دانلود رایگان اسمکدان 2023

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : یازدهم آذر
  • کیفیت 480 و 720 و 1080 قرار گرفت

درباره شو

دانلود اسمکدان 24 نوامبر 2023 : این اسمکدان اولین شو اسمکدان پس از سروایور سریز میباشد.در 1 دسامبر 2023 به پیامدهای Survivor Series War Games می پردازد و در عین حال به رویال رامبل نیز می پردازد.

هیچ مسابقه ای تا کنون برای نمایش اعلام نشده است، اما بخش هایی با قهرمان ایالات متحده، لوگان پل، رندی اورتون، و Damage CTRL تنظیم شده است. این ستاره ها در نمایش چه خواهند کرد؟ برای پیش نمایش ما برای قسمت WWE SmackDown 1 دسامبر 2023، زیر را بررسی کنید.

لوگان پل، قهرمان دبلیو دبلیو ای ایالات متحده، از زمانی که کرون جواهر (Crown Jewel) را از سلطنت خلع کرد تا خودش قهرمان شود، دور بوده است. اکنون، WWE در حال تبلیغ است که با چالش بعدی لوگان آشنا خواهیم شد. این کشتی گیر کی خواهد بود؟ و آیا لوگان پل در هفته های آینده در اسمکدان شرکت خواهد کرد؟

رندی اورتون در اسمکدان ظاهر می شود

رندی اورتون در سریال Survivor همانطور که تبلیغ شده بود به WWE بازگشت. اما، حضور او به همین جا ختم نشد. او در RAW پیروز شد و دومینیک میستریو را به راحتی شکست داد. با این حال، قبل از آن، او به صراحت اعلام کرد که The Bloodline را هدف قرار خواهد داد. به زودی، WWE اعلام کرد که اورتون در اسمکدان ظاهر خواهد شد. آیا او مستقیماً به دنبال جناح خواهد رفت؟

در Damage CTRL چه اتفاقی می افتد؟

علی‌رغم تلاش‌های بیلی، Damage CTRL در مسابقه بازی‌های جنگی زنان در سری Survivor شکست خورد. زمزمه هایی مبنی بر کنار گذاشته شدن بیلی در این گروه شنیده می شود و قهرمان زنان WWE Iyo Sky به عنوان تصمیم گیرنده گروه ظاهر می شود. آیا شاهد بروز مشکلاتی در داخل گروه خواهیم بود؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

انتظار می رود که جنگ صلیبی LA Knight علیه The Bloodline ادامه یابد. با این حال، هفته گذشته، او برای شکست دادن گریسون والر و آستین تئوری با کوین اونز منحرف شد. آیا نایت به دشمنی با آنها یا The Bloodline ادامه خواهد داد؟ریج هالند هفته گذشته در جریان مسابقه تگ تیم خود از بوچ خارج شد. آیا بازی The Brawling Brutes اکنون تمام شده است؟دانلود اسمکدان 1 دسامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.