دانلود اسمکدان 1 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 1 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 1 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : یازدهم شهریور

درباره شو

دانلود اسمکدان 1 سپتامبر 2023 : این اسمکدان پنجمین شو اسمکدان پس سامراسلم و یک شو مانده به رویداد پیبک میباشد.این شو در 1 سپتامبر 2023، نسخه اصلی WWE Payback 2023 خواهد بود و همچنین بازگشت جان سینا را به نمایش خواهد گذاشت.

ری میستریو و سانتوس اسکوبار از LWO در یک مسابقه تگ تیمی با گریسون والر و آستین تئوری روبرو خواهند شد. همانطور که پل هیمن دو هفته پیش فاش کرد، جیمی اوسو این جمعه زنده خواهد بود. علاوه بر این، بازگشت جان سینا به WWE نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت مسابقه WWE SmackDown در 1 سپتامبر 2023، زیر را بخوانید.

بازگشت جان سینا

جان سینا برای اولین بار پس از رویداد Money in the Bank 2023 در لندن به WWE بازخواهد گشت. در حالی که او پیش از این فقط برای یک حضور در این قسمت خاص اعلام شده بود، قرار است از جمعه این هفته به مدت دو ماه حضور داشته باشد. با این حال هنوز مشخص نشده است که او در این دوره چه برنامه ای خواهد داشت. آیا رهبر Centation با کسی دشمنی جدیدی را آغاز خواهد کرد یا به رقابت خود با آستین تئوری یا گریسون والر ادامه خواهد داد؟

بخش جیمی یوسو

دو هفته پیش، پل هیمن فاش کرد که جیمی اوسو هفته آینده به صورت زنده ظاهر خواهد شد. با این حال، بخش جیمی یوسو از اسمکدان هفته قبل حذف شد، زیرا حول محور بری وات و تری فانک می چرخید. اما، اکنون او برای اولین بار پس از رفتن جی، این جمعه بازخواهد گشت. جی چه برای گفتن دارد؟

ری میستریو و سانتوس اسکوبار در مقابل آستین تئوری و گریسون والر

ری میستریو و سانتوس اسکوبار در مقابل آستین تئوری و گریسون والر
هفته گذشته در اسمکدان، ری میستریو در یک مسابقه انفرادی گریسون والر را شکست داد. با این حال، تئوری آستین در آن مسابقه مداخله کرد که حرکت میستریو را شکست. در نتیجه سانتوس اسکوبار به کمک میستریو آمد و به تئوری حمله کرد. این سکانس منجر به مسابقه تگ تیم در قسمت 1 سپتامبر می شود.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

هفته گذشته Iyo Sky با شکست Zelina Vega عنوان WWE Women’s را با موفقیت حفظ کرد. چه کسی به عنوان رقیب بعدی منتظر اوست؟استریت پرویتز این هفته به سمت NXT منحرف شد. آیا آنها به تلاش های خود برای تصاحب اسمکدان نیز ادامه خواهند داد؟دانلود اسمکدان 1 سپتامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.