دانلود اسمکدان 1 مارس 2024

دانلود اسمکدان 1 مارس 2024

دانلود اسمکدان 1 مارس 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات و برگزاری

  • کیفیت 480 و 720 و 1080 قرار گرفت
  • رندی اورتن vs آستین تئوری
  • کارلیتو vs سانتوس اسکوبار - لاتین استریت فایت مچ
  • راک به چالش کودی پاسخ داد
  • برون بریک vs زیون کوین
  • تیفانی استراتن vs نائومی
  • بیلی و داکوتا کای vs کابوکی واریرز - مسابقه تگ تیم مچ
  • ادامه پیامدهای المنیشن چمبر و ساخت داستان رسلمنیا

درباره شو

دانلود اسمکدان 1 مارس 2024 : این هفته یک شو اسمکدان پس از المنیشن چمبر میباشد.اپیزود WWE Smackdown در 1 مارس 2024، ظاهری دیگر از The Rock را به همراه خواهد داشت، زیرا ساخت WrestleMania 40 شروع به کار می کند.

کارلیتو و سانتوس اسکوبار در یک مبارزه خیابانی با هم درگیر می شوند. بیلی و داکوتا کای در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف The Kabuki Warriors خواهند رفت. پیامدهای اتاق حذف نیز ادامه خواهد داشت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE Smackdown 1 مارس 2024 در زیر مشاهده کنید.

راک به چالش کودی پاسخ می دهد

در Elimination Chamber، کودی رودز راک را به چالش کشید تا در یک مسابقه انفرادی در پاسخ به سیلی زدن The Rock به او در رویداد مطبوعاتی رسلمنیا، با او روبرو شود. راک قرار است این هفته یک بار دیگر در اسمکدان ظاهر شود و کودی خواستار پاسخ به چالش خود شده است. پل هیمن قبلاً در RAW ظاهر شد تا کودی را متقاعد کند که چالش را پس بگیرد، اما کودی آن را دوچندان کرد. آیا کودی برای خودش دردسر بیشتری ایجاد کرده است؟

مبارزه خیابانی لاتین

در حالی که LWO و Legado Del Fantasma اکنون با هم درگیر هستند، رقابت با متهم کردن کارلیتو سانتوس اسکوبار به خرابکاری در عنوان قهرمانی ری میستریو آغاز شد. این دو در سه ماه گذشته بارها با هم روبرو شده اند. با این حال، آنها می توانند در اینجا به رقابت پایان دهند زیرا در یک دعوای خیابانی درگیر می شوند. آیا اسکوبار راه دیگری برای شکست دادن کارلیتو پیدا خواهد کرد؟ یا شکستن کارلیتو سخت است؟

آسیب CTRL Fight

Damage CTRL اساسا داکوتا کای را هفته گذشته پس از حمله به او از اصطبل حذف کرد. این باعث شد که بیلی با داکوتا برای رویارویی با جنگجویان کابوکی موافقت کند. این دو متعهد شده اند که Damage CTRL را پرداخت کنند. اما آیا آنقدر ساده خواهد بود؟دانلود اسمکدان 1 مارس 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.