دانلود اسمکدان 10 نوامبر 2023

دانلود اسمکدان 10 نوامبر 2023

دانلود اسمکدان 10 نوامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیستم آبان

درباره شو

دانلود اسمکدان 10 نوامبر 2023 : این اسمکدان نخستین شو اسمکدان پس از کرون جول و سه شو مانده به رویداد سروایور سریز میباشد.در اپیزود سوم نوامبر اسمک‌دان، اعلام شد که کارلیتو در اسمک‌دان هفته آینده حضور خواهد داشت، جایی که قرار است با بابی لشلی رقابت کند. این نمایش به صورت زنده از Nationwide Arena در کلمبوس، OH پخش خواهد شد.کارلیتو در اپیزود اسمکدان در 10 نوامبر 2023 در یک مسابقه تک به تک با بابی لشلی روبرو خواهد شد.

مسابقه پیش رو اولین مسابقه تک نفره کارلیتو از زمان بازگشت تمام وقت خود به WWE در WWE Fastlane 2023 PLE خواهد بود. علاوه بر این، از سال 2016، زمانی که لشلی و کارلیتو در یک رویداد WWC در پورتوریکو با هم روبرو شدند، این اولین رویارویی تک نفره بین لشلی و کارلیتو خواهد بود.

در طول قسمت قبلی اسمکدان، کارلیتو در حالی که در حال انجام یک مصاحبه پشت صحنه بود مورد حمله لشلی قرار گرفت. در قسمت 27 اکتبر اسمکدان، استریت پرویتز (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) با شکست دادن کارلیتو و اسکوبار پیروز شد.

A Knight vs Grayson Waller

LA Knight در اپیزود WWE SmackDown در 10 نوامبر 2023 در یک مسابقه تک به تک با گریسون والر روبرو خواهد شد.در یک پست توییتری، والر نایت را در مورد باختش به رومن رینز در Crown Jewel 2023 PLE طعنه زد. چند ساعت بعد، نایت به توییت والر پاسخ داد و اظهار داشت که از درگیری های رسانه های اجتماعی اجتناب می کند و فاش کرد که قبلاً درباره ترتیب دادن مسابقه با نیک آلدیس صحبت کرده است.پس از آن، نیک آلدیس مسابقه برنامه ریزی شده بین والر و نایت برای قسمت 10 نوامبر اسمکدان را تایید کرد.

دانلود اسمکدان 10 نوامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.