دانلود اسمکدان 11 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 11 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 11 آگوست 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و یکم مرداد

درباره شو

دانلود اسمکدان 11 آگوست 2023 : این اسمکدان نخستین شو اسمکدان پس سامراسلم و چهار شو مانده به رویداد پیبک میباشد.این شو در 11 آگوست 2023، نتایج بازی SummerSlam 2023 را به همراه مسابقه عنوان ایالات متحده و ساخت پی‌بک 2023 به نمایش می‌گذارد.

آستین تئوری عنوان قهرمانی خود در آمریکا را در برابر سانتوس اسکوبار قرار خواهد داد. جیمی اوسو ظاهر خواهد شد و سلطنت رومن رئیس قبیله را تصدیق خواهد کرد. علاوه بر این، یک مسابقه انفرادی بین Karrion Kross و AJ Styles نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت مسابقه WWE SmackDown در 11 اوت 2023، زیر را بخوانید.

جیمی اوسو برای درود بر رئیس قبیله

جیمی اوسو قرار است این جمعه در اسمکدان در قسمتی با رومن رینز ظاهر شود که در آن رئیس قبیله را تصدیق خواهد کرد. انتظار می رود که او توضیح دهد که چرا به برادر دوقلوی خود جی اوسو در سامراسلم خیانت کرد و به قیمت بازی مقابل رومن رینز تمام شد. آیا جیمی دوباره به Bloodline خواهد پیوست؟ آیا رومن دوباره جیمی را می پذیرد؟

آستین تئوری مقابل سانتوس اسکوبار

سانتوس اسکوبار با غلبه بر ری میستریو در فینال مسابقات دعوتی قهرمانی ایالات متحده، فرصت عنوان قهرمانی آمریکا را به دست آورد. اسکوبار و تئوری همچنین در Slim Jim Battle Royal شرکت کردند که در آن اسکوبار کسی بود که تئوری را حذف کرد. هر دوی آنها پس از بازی های خود در هفته گذشته به یکدیگر حمله کرده بودند. آیا اسکوبار می‌تواند عنوان قهرمانی آمریکا را به LWO برساند و به سلطنت 9 ماهه تئوری پایان دهد؟

کاریون کراس در مقابل ای جی استایلز

از زمانی که AJ Styles در اپیزود 26 مه اسمکدان او را شکست داد، کاریون کراس در ماموریتی برای از بین بردن OC بوده است. از آن زمان بازی‌های انفرادی بیشتری و مسابقه تیمی ترکیبی دنبال شده است. کراس در مسابقه انفرادی هفته گذشته در اسمکدان بر کارل اندرسون تسلط داشت. AJ در همان شب با کروس روبرو شد که یک مسابقه انفرادی بین آنها برای این جمعه ترتیب داد. آیا کراس بالاخره انتقامش را خواهد گرفت؟

قهرمان جدید دیواز

آیو اسکای از این فرصت استفاده کرد و کیف MITB خود را در مقابل بیانکا بلایر در رویداد SummerSlam 2023 به دست آورد تا قهرمان WWE دیواز شود. بیانکا به تازگی از یک پیروزی سخت مقابل آسوکا و شارلوت فلیر بیرون آمد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد. اما، آیو توانست از زانوی آسیب دیده بیانکا برای کسب پیروزی استفاده کند. چگونه Damage CTRL پیروزی Iyo را جشن می گیرد. آیا بیانکا مدعی بازی مجدد خواهد شد؟ آسیب دیدگی زانویش چقدر است؟دانلود اسمکدان 11 آگوست 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.