دانلود اسمکدان 12 می 2023

دانلود اسمکدان 12 می 2023

دانلود اسمکدان 12 می 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و سوم اردیبهشت

درباره شو

دانلود اسمکدان 12 می 2023 : قسمتی از اسمکدان ، مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان را با AJ Styles، Edge، Rey Mysterio، Boby Lashey، Austin Theory و Sheamus ادامه خواهد داد. تا برای کسب عنوان قهرمانی در Night of Champions 2023 رقابت کنند.

این نمایش بازگشت قهرمان جهانی رومن رینز را نمایش می دهد. علاوه بر این، لیو مورگان و راکل رودریگز از عناوین تگ دیواز WWE در برابر داکوتا کای و بیلی دفاع خواهند کرد. کامرون گرایمز در یک مسابقه انفرادی به مصاف بارون کوربین می رود. و رومن رینز به جزیره ربط بازمی گردد. برای بررسی پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 12 می 2023، زیر را بخوانید.

مسابقات مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان

ست رولینز اوایل این هفته از سمت RAW به فینال مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان راه یافت. اکنون، فرمت مشابهی از دو مسابقه تهدید سه گانه و یک مسابقه نیمه نهایی نیز در اسمکدان برگزار خواهد شد. دو تالار مشاهیر در قالب Edge & Rey Mysterio به همراه AJ Styles در اولین مسابقه سه گانه با هم درگیر خواهند شد. برنده این مسابقه سپس در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بابی لشلی، آستین تئوری و شیمس خواهد رفت. بنابراین، چه کسی به فینال می رسد؟.

رومن رینز برمی گردد

قهرمان یونیورسال دبلیو دبلیو ای رومن رینز آخرین حضور در دبلیو دبلیو ای در Raw After WrestleMania بود. که در آنجا قرار بود قبل از اینکه رودز و لزنر شریکش را نابود کند. با رودز و لزنر روبرو شود. اوایل این هفته در RAW، پل هیمن تایید کرد که رومن رینز این جمعه در اسمکدان حضور خواهد داشت. رئیس قبیله با 1000 روز قهرمانی جهانی چه می گوید؟ آیا او همچنین به شکاف های خط خون خواهد پرداخت؟

لیو مورگان و راکل رودریگز در مقابل داکوتا کای و بیلی

داکوتا کای و بیلی از Damage CTRL، لیو مورگان و راکل رودریگز را برای قهرمانی تگ تیم دیواز به چالش خواهند کشید. پس از اینکه دومی قهرمانان را هفته گذشته در RAW در یک مسابقه بدون عنوان شکست داد. آیا Damage CTRL می تواند یک بار دیگر قهرمانان را شکست دهد و عناوین تگ تیم دیواز را کسب کند؟

کامرون گرایمز در مقابل بارون کوربین

هفته گذشته، کوربین کامرون گرایمز را به خاطر اینکه آخرین انتخاب در درفت WWE بود، مسخره کرد. گرایمز با تمسخر کوربین پاسخ داد و گفت که بهتر است اصلاً مثل او انتخاب نشود. بارون کوربین احساس کرد از سوی او توهین شده است. و از آدام پیرس درخواست کرد تا بازی مقابل گریمز را رزرو کند. اکنون، این جمعه، کامرون گرایمز اولین حضور درون رینگ خود را در اسمکدان انجام خواهد داد. آیا او می تواند در مسابقه اصلی فهرست افتتاحیه خود پیروز شود؟دانلود اسمکدان 12 می 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.