دانلود اسمکدان 13 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 13 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 13 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و دوم مهر

درباره شو

دانلود اسمکدان 13 اکتبر 2023 : این اسمکدان نخستین شو اسمکدان پس فستلین و چهار شو مانده به رویداد کرون جول میباشد.این شو در 13 اکتبر 2023، بازگشت Undisputed Universal Champion Roman Reigns را نمایش می دهد. این نمایش ساخت Crown Jewel 2023 PLE را آغاز می کند و در عین حال به پیامدهای Fastlane 2023 نیز می پردازد.

تریپل اچ قرار است در اولین نمایش فصلی که از مرکز BOK در تولسا، اوکیا پخش خواهد شد، ظاهر شود. یک مسابقه تگ تیمی بین Pretty Deadly و Brawling Brutes نیز برای نمایش اعلام شده است. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown در 13 اکتبر 2023 در زیر هماهنگ کنید.

رئیس قبیله برمی گردد

رومن رینز اولین حضور خود را در اسمکدان پس از اپیزود 11 آگوست خواهد داشت – با فاصله دو ماه. در این دو ماه، پسرعموهایش سولو سیکوآ و جیمی اوسو با جان سینا، لس آنجلس نایت، ای جی استایلز و هم تیمی هایش دعوا داشتند. سولو و جیمی نیز در فست‌لین به سینا و نایت باختند. واکنش رئیس قبیله به این ضرر چگونه خواهد بود؟ همچنین، آیا ما متوجه خواهیم شد که او کی از قهرمانی جهانی دفاع می کند؟ جی یوسو پس از رفتن به RAW قهرمان تگ تیم شده است. آیا این موضوع برای رینز نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت؟

تریپل اچ به برند آبی می آید

پل “تریپل اچ” لوسک این هفته قرار است در اسمکدان ظاهر شود. این اولین حضور او روی صفحه از زمانی است که در ماه می 2023 در RAW دیده شد. آیا او اعلامیه بزرگی برای ارائه دارد؟

Pretty Deadly vs The Brawling Brutes

التون پرینس از مصدومیت شانه خود بهبود یافته و Pretty Deadly قرار است به اسمکدان بازگردد. آنها در مقابل بوچ و ریج هالند از گروه Brawling Brutes قرار خواهند گرفت. پرینس در جریان بازی مقابل شیمس و هلند مصدوم شد. انتقام در ذهنش است هلند و بوچ این هفته به پیروزی بزرگی مقابل گالوس در NXT دست می یابند. آیا آنها به حرکت خود ادامه خواهند داد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

آیو اسکای پس از شکست دادن آسوکا و شارلوت فلیر در Fastlane با عنوان قهرمانی خود ظاهر شد. بیلی کمک بزرگی برای برد به او داد. آیا این به سوء تفاهمات بین آیو و بیلی پایان داد؟بعد از یک برد بزرگ در Fastlane چه اتفاقی برای LA Knight و John Cena می افتد؟دانلود اسمکدان 13 اکتبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.