دانلود اسمکدان 14 جولای 2023

دانلود اسمکدان 2023

دانلود رایگان اسمکدان 2023

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و چهارم تیر

درباره شو

دانلود اسمکدان 14 جولای 2023 : این اسمکدان دومین شو اسمکدان پس از مانی این د بنک و سه شو مانده به رویداد مهم سامراسلم.، در 14 ژوئیه 2023، به ساخت SummerSlam 2023 ادامه خواهد داد. و همچنین مسابقه WWE Women’s Championship را ارائه خواهد کرد.آسوکا قهرمان دیواز دبلیو دبلیو ای در یک مسابقه مجدد، عنوان خود را در برابر بیانکا بلایر قرار خواهد داد. علاوه بر این، اسمک‌دان به ساخت SummerSlam ادامه خواهد داد و بسیاری از داستان‌ها به جلو خواهند رفت. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 14 ژوئیه 2023، زیر را بخوانید.

آسوکا در مقابل بیانکا بلایر

هفته گذشته آسوکا روی رینگ آمد و اعلام کرد که هیچکس برای او آماده نیست. با این حال، بیانکا بلیر قبل از اینکه آنها درگیر نزاع شوند، ارتباط او را قطع کرد. شارلوت فلیر نیز به آنها پیوست. اما به زودی، Iyo Sky که سعی کرد در کیف MITB خود پول نقد کند، آنها را قطع کرد. با این حال، شارلوت و بیانکا از این اتفاق جلوگیری می کنند. پس از آن، اعلام شد که بیانکا در نهایت این جمعه به بازی برگشت خود خواهد رسید. آیا بیانکا بلیر دوباره می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟ یا رد صلاحیت دیگری خواهیم داشت؟

آیا رومن چالش جی را می پذیرد؟

رومن هر برنامه‌ای را که The Usos برای محاکمه‌اش در دادگاه قبیله‌ای در هفته گذشته داشت، زیر پا گذاشت و جیمی را به بیمارستان فرستاد. این باعث عصبانیت بیشتر جی اوسو شد و او به رومن و سولو پاسخ داد. اسمکدان هفته گذشته با درخواست جی برای محاکمه با مبارزات علیه رومن بسته شد. آیا رئیس قبیله این چالش را می پذیرد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

LA Knight هفته گذشته در SmackDown در یک بخش تاریک حضور داشت که در اواخر همان روز به عنوان یک انحصاری دیجیتال پخش شد. این بخش به خوبی توسط طرفداران آنلاین مورد استقبال قرار گرفت. آیا این هفته شاهد حضور او در برنامه خواهیم بود؟دانلود اسمکدان 14 جولای 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.