دانلود اسمکدان 15 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 15 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 15 دسامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
  • کیفیت 720 وب بزودی ...
  • تاریخ انتشار : بیست و پنجم آذر
  • بازگشت رومن رینز
  • کوین اونز vs آستین تئوری
  • گریسون والر vs کارملو هیز

درباره شو

دانلود اسمکدان 15 دسامبر 2023 : این اسمکدان سومین شو اسمکدان پس از سروایور سریز میباشد.WWE SmackDown قسمت 15 دسامبر 2023، شاهد بازگشت رومن رینز پس از 6 هفته برای شروع ساخت رویال رامبل 2024 خواهد بود.

دو مسابقه از مدعی شماره 1 ایالات متحده بین گریسون والر و کارملو هیز و کوین اونز و آستین تئوری برگزار خواهد شد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت مسابقه به‌روزرسانی شده برای قسمت WWE SmackDown این هفته، زیر را بررسی کنید.

رومن رینز برمی گردد

بازگشت The Tribal Chief به اسمکدان همیشه یک جذابیت بزرگ برای نمایش بوده است. اما این، رومن رینز، قهرمان جهان، دشمن جدیدی دارد که چشم به درگیری با او دارد. رندی اورتن قول داده است که از The Bloodline انتقام بگیرد. او قبلاً در هفته گذشته در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف سولو سیکوآ و جیمی اوسو رفته است. آیا آنها برای آینده مسابقه ای ترتیب خواهند داد، ممکن است برای رویال رامبل باشد؟

مسابقات قهرمانی ایالات متحده

مسابقات برای تاج گذاری مدعی شماره یک جدید برای قهرمانی ایالات متحده در قسمت اسمکدان 15 دسامبر ادامه خواهد داشت. دو بازی دیگر از دور اول این هفته برگزار می شود.

کوین اونز سعی خواهد کرد با وجود شکستگی دست با آستین تئوری مبارزه کند. اوونز دو هفته قبل در مسابقه انفرادی مقابل گریسون والر دچار شکستگی شد. آیا تئوری در نهایت هزینه این اشتباه را خواهد پرداخت؟

خود والر علیه دشمن سابق NXT وارد عمل خواهد شد. کارملو هیز، قهرمان سابق NXT، اولین بازی خود در اسمکدان را در 15 دسامبر در مقابل والر انجام خواهد داد. آیا روند ادامه خواهد داشت؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

بیلی با کمک به آسوکا برای شکست شارلوت فلیر اهمیت خود را برای Damage CTRL نشان داد. آیا اکنون به او احترام بیشتری می گذارند؟دانلود اسمکدان 15 دسامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.