دانلود اسمکدان 15 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 15 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 15 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 15 سپتامبر 2023 : این اسمکدان دومین شو اسمکدان پس پیبک و سه شو مانده به رویداد فستلین میباشد.این شو در 15 سپتامبر 2023، قرار است جان سینا را در قسمتی به نمایش بگذارد در حالی که The Miz نیز در برند آبی ظاهر خواهد شد.

جان سینا قهرمان 16 بار جهان به عنوان مهمان در افکت گریسون والر ظاهر خواهد شد. The Miz بازی برگشت خود را در مقابل LA Knight خواهد داشت. علاوه بر این، این قسمت همچنین ساخت WWE Fastlane 2023 را آغاز خواهد کرد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 15 سپتامبر 2023، زیر را بخوانید.

اثر گریسون والر با جان سینا

جان سینا و گریسون والر یک بار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت. جان سینا در رویداد Money in the Bank PPV در لندن بازگشت، جایی که با گریسون والر مواجه شد. این بخش با ضربه سینا به AA بر روی والر به پایان رسید. جان سینا در WWE Superstar Spectacle کشتی گرفت. سینا قرار است به عنوان مهمان در بخش گفتگوی Grayson Waller حضور یابد. والر چه برنامه ای برای سینا دارد

LA Knight vs The Miz

در WWE Payback، جان سینا خود را به عنوان داور ویژه میهمان مسابقه بین LA Knight و The Miz معرفی کرد. Miz اصلا دوست نداشت و سینا را به خاطر باختش سرزنش کرد و LA Knight را به مسابقه مجدد دعوت کرد. LA Knight این چالش را پذیرفت و با رسمی کردن مسابقه با آدام پیرس، The Miz را به اسمکدان دعوت کرد.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

ای جی استایلز در دو هفته گذشته به تنهایی با The Bloodline مبارزه کرده است و هفته گذشته توانست جیمی اوسو را شکست دهد. خط خون چگونه پاسخ خواهد داد؟شارلوت فلیر و شوتزی هفته گذشته در یک مسابقه تگ تیمی مقابل Damage CTRL پیروز شدند. شوتزی دو هفته قبل نیز بیلی را در یک مسابقه انفرادی شکست داده است. آیا او در مقابل قهرمان دیواز دبلیو دبلیو ای آیو اسکای در خط حمله قرار خواهد گرفت؟دانلود اسمکدان 15 سپتامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.