دانلود اسمکدان 16 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 16 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 16 فوریه 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • کیفیت 480 و 720 و 1080 و 720 WEB قرار گرفت
  • ظرفیت اشتراک پر شده به عنوان آخرین نفرا میتونید بیاید داخل
  • دراک و رومن رینز در اسمکدان ظاهر میشوند
  • کوین اونز vs دومینیک میستریو - انتخابی المنیشن چمبر
  • لوگان پل در مقابل میز - انتخابی المنیشن چمبر
  • نوآمی مقابل زلینا وگا - انتخابی المنیشن چمبر
  • . آلبا فایر vs تیفانی استراتن - انتخابی المنیشن چمبر
  • تاریخ انتشار : فردا بین ساعت 9 الی 11

درباره شو

دانلود اسمکدان 16 فوریه 2024 : این هفته دو شو اسمکدان قبل از المنیشن چمبر میباشد.اپیزود WWE SmackDown در 16 فوریه 2024، قرار است The Rock و Roman Reigns را با هم در Road to WrestleMania XL به نمایش بگذارد. علاوه بر این، ما چندین مسابقه را به عنوان مقدماتی برای مسابقات اتاق حذف داریم. آن مسابقات چیست؟ برای پیش نمایش کامل و کارت مسابقه، زیر را بررسی کنید.

راک و رومن رینز

راک و رومن رینز قرار است این هفته اولین حضور مشترک خود را در اسمکدان انجام دهند. دستور کار آنها نیز به نظر واضح است زیرا می خواهند انتقام بی احترامی کودی رودز به خانواده خود را بگیرند. تریپل اچ از تعظیم تاکتیک‌های فشاری The Rock در هفته گذشته خودداری کرد، اما آیا او برنامه‌ای برای حفظ راک و رومن رینز دارد؟ نیک آلدیس اشاره کرده است که او نیز برای آنها غذا در نظر گرفته است. چیست؟

مسابقات انتخابی المنیشن چمبر

4 مسابقه به عنوان مسابقات مقدماتی حذفی چمبر پرث تعیین شده است – دو مسابقه برای مردان و دو مسابقه برای زنان. لوگان پل قرار است برای اولین بار در مسابقه ای در اسمکدان شرکت کند. او در مسابقات مقدماتی مردان با The Miz روبرو خواهد شد. کوین اونز در دیگر بازی مقدماتی به مصاف دومینیک میستریو خواهد رفت.

مسابقات انتخابی المنیشن چمبر دیواز

مسابقات مقدماتی دیواز به دلیل آسیب دیدگی شوتزی در جریان نوارهای NXT در اوایل این هفته، تغییر جزئی داشته است. آلبا فایر در مقابل تیفانی استراتن جای خود را خواهد گرفت. در دیگر بازی مقدماتی، زلینا وگا قرار است به مصاف نائومی برود. کدام 4 مبارز جای خود را در مسابقه مجلسی رزرو می کنند؟

مسابقات تعیین صلاحیت

Men’s Elimination Chamber برای نمایش امسال اعلام شد و مسابقات مقدماتی این هفته در اسمکدان آغاز شد. درو مک اینتایر ای جی استایلز را شکست داد و رندی اورتن سامی زین را در دو مسابقه اول مقدماتی شکست داد. 2 بازی مقدماتی دیگر برای مسابقه مجلس مردانه با کوین اونز مقابل دومینیک میستریو و لوگان پل با The Miz تعیین شده است. این اولین مسابقه برای لوگان پل در اسمکدان خواهد بود.دانلود اسمکدان 16 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.