دانلود اسمکدان 18 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 18 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 18 آگوست 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و هشتم مرداد

درباره شو

دانلود اسمکدان 18 آگوست 2023 : این اسمکدان دومین شو اسمکدان پس سامراسلم و سه شو مانده به رویداد پیبک میباشد.این شو در 18 آگوست 2023، که در آن به شدت اج حضور خواهد داشت، زیرا او برای جشن 25 سالگی خود همراه با مسابقه ای با شیمس آماده است.

انتظار می‌رود خط داستانی Bloodline ادامه پیدا کند و ممکن است با وضعیت واقعی Jey Uso آشنا شویم. قهرمان جدید ایالات متحده، ری میستریو، برای یک بخش با گریسون والر تنظیم شده است. چه کسی در مقابل Damage CTRL ایستادگی خواهد کرد؟ برای پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 18 اوت 2023، زیر را بررسی کنید.

جشن 25 سالگی Edge

اج 25 سال حضور خود در WWE را در اوایل این ماه به پایان رساند و WWE سالگرد او را در زادگاهش تورنتو جشن خواهد گرفت. او در حال حاضر قرار است در برنامه با شیموس روبرو شود. آیا برای او سورپرایز دیگری برای نمایش داریم؟

ری میستریو در اثر گریسون والر

گریسون والر یک مهمان برجسته دیگر در برنامه گفتگوی بخش Grayson Waller خواهد داشت. ری میستریو هفته گذشته در یک اتفاق شگفت‌انگیز پس از جانشینی سانتوس اسکوبار مصدوم در مسابقه قهرمانی، قهرمان مسابقات قهرمانی ایالات متحده شد. والر چه سورپرایزی برای ری به ارمغان خواهد آورد؟ آیا دومینیک ظاهر خواهد شد تا دوباره تلاش کند پدرش را سرزنش کند؟

کاریون کراس در مقابل ای جی استایلز

از زمانی که AJ Styles در اپیزود 26 مه اسمکدان او را شکست داد، کاریون کراس در ماموریتی برای از بین بردن OC بوده است. از آن زمان بازی‌های انفرادی بیشتری و مسابقه تیمی ترکیبی دنبال شده است. کراس در مسابقه انفرادی هفته گذشته در اسمکدان بر کارل اندرسون تسلط داشت. AJ در همان شب با کروس روبرو شد که یک مسابقه انفرادی بین آنها برای این جمعه ترتیب داد. آیا کراس بالاخره انتقامش را خواهد گرفت؟

چه کسی به CTRL آسیب می رساند؟

اولین اقدام برای Iyo sky به عنوان قهرمان زنان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، حمله به دو زنی بود که می توانند تهدید بزرگی برای سلطنت او باشند، آسوکا و شارلوت فلیر. دور از ذهن نخواهد بود که فکر کنیم هر دوی آنها ممکن است به عقب زدن Damage CTRL فکر کنند. اما چه کسی اولین حرکت را انجام خواهد داد؟ یا آیا بیانکا بلایر برای تصاحب تاج و تخت خود بازخواهد گشت؟ یا کسی را خواهیم دید که کاملاً می‌شناسد در مقابل Damage CTRL ایستاده است؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

ای جی استایلز هفته گذشته برای سومین بار کریون کروس را شکست داد. آیا این به رقابت بین کروس و OC پایان می دهد؟ اگر چنین است، آنها در مرحله بعدی با چه کسانی خواهند جنگید؟استریت پرویتز هفته گذشته در اسمکدان با بابی لشلی بحث می کرد که برند آبی به خون جدیدی نیاز دارد. این خون جدید چه خواهد کرد؟کدام خط داستانی منجر به مسابقات در Payback 2023 می شود؟دانلود اسمکدان 18 آگوست 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.