دانلود اسمکدان 19 آوریل 2024

دانلود اسمکدان 19 آوریل 2024

دانلود اسمکدان 19 آوریل 2024 با کیفیت تضمینی

مسابقات و برگزاری

  • مشاهده بکلش صبح روز برگذاری در اشتراک ویژه
  • کیفیت 1080 720 480 قرار گرفت
  • ای جی استایلز vs ال ای نایت - مسابقه نامبر وان کانتندر بر سر کمربند WWE
  • کارلیتو vs سانتوس اسکوبار
  • صحبت های تریپل اچ
  • صحبت ها و درگیری بلاد لاین
  • بیلی vs نائومی - بر سر کمربند دیواز
  • استریت پروفیت vs نیو کچ ریپابلیک vs لگادو دل فانتاسما vs آتورز آو پین - مسابقه فیتال فور وی نامبر وان کانتندر کمربند تگ تیم اسمکدان
  • ادامه ساخت داستان بکلش
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 9 الی 12 صبح

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 19 آوریل 2024 : کمپانی این هفته دومین شو اسمکدان پس از رسلمنیا و سه شو مانده به بکلش برگزار میکند.بنابراین، WWE SmackDown در 19 آوریل 2024، نوید مسابقات هیجان‌انگیز و پیشرفت‌های جذاب را می‌دهد. LA Knight و AJ Styles در یک مسابقه مجدد با یک فرصت قهرمانی دبلیو دبلیو ای در خطر برخورد می کنند، در حالی که بیلی از عنوانی که به تازگی به دست آورده است در برابر نائومی دفاع می کند.

این نسخه از WWE Smackdown نیز چندین مسابقه در فروشگاه خواهد داشت، بیایید ببینیم چه چیزی برای نسخه 19 آوریل 2024 WWE Friday Night SmackDown برنامه ریزی شده است.

ای جی و ال ای

LA Knight و AJ Styles یک مسابقه فراموش نشدنی را در رسلمنیا XL ارائه کردند و نایت اولین پیروزی رسلمنیا خود را بر مسابقه “فنومنال” به دست آورد. علیرغم ناامیدی استایلز، او مشتاق است که این شانس را برای حضور در مسابقات قهرمانی WWE پشت سر بگذارد.

هر دو کشتی گیر در مسابقات Triple Threat Match برنده شدند و زمینه را برای یک مسابقه مجدد با ریسک بالا در WWE SmackDown فراهم کردند. برنده در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو ای بی چون و چرای کودی رودز در WWE Backlash در فرانسه یک شات به دست می آورد. آیا استایلز دوباره تمرکز خواهد کرد تا ضربه قهرمانی خود را تضمین کند، یا نایت دوباره مدعی پیروزی خواهد شد و دومین برد را بر رقیب سرسخت خود کسب خواهد کرد؟

هیمن قضیه را با Bloodline توضیح می دهد

پل هیمن این جمعه در The Bloodline به وضعیت فعلی خواهد پرداخت
با اولین حضور تاما تونگا در هفته گذشته، WWE درباره اتفاقاتی که در اسمک‌دان این هفته رخ خواهد داد، سر و صدایی ایجاد کرد. تماشای اینکه چگونه پل هیمن این نکته را ثابت می کند که سولو سیکوآ توسط ستاره جدید به عنوان رئیس قبیله خوانده می شود، جالب خواهد بود.

با وجود رئیس قبیله، رومن رینز، کاملاً مشهود است که سولو به این فکر می‌کند که او رئیس قبیله واقعی است زیرا رومن مسابقه خود را از دست داد. در حالی که مشخص نیست در ذهن سولو چه چیزی می گذرد، این می تواند رئیس نهایی باشد که در غیاب رومن رینز به سیکوا کمک می کند تا همه این کارها را انجام دهد.اولین بازی تاما تونگا به وضوح نشان داد که جیمی اوسو از Bloodline خارج شده است و جالب است که ببینیم هیمن در این مورد چیست و رئیس قبیله به او چه گفته است.

قهرمانان تگ تیم

مسابقه Fatal Four Way Tag Team اولین رقبای قهرمانی تگ تیم اسمکدان را مشخص می کند. به علاوه، منتظر تبلیغات هیجان انگیز باشید، از جمله رونمایی از قهرمانی جدید تگ تیم و پل هیمن که به پویایی Bloodline می پردازد. نباید اکشن پخش شده از فاکس را از دست داد!دانلود اسمکدان 19 آوریل 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.با خرید اشتراک ویژه میتونید تمامی کیفیتهای این شو همچنین پی پر ویوهای کمپانی رو با کیفیت 720 دانلود نمایید.