دانلود اسمکدان 19 جولای 2024

دانلود اسمکدان 19 جولای 2024

دانلود اسمکدان 19 جولای 2024 با کیفیتهای مختلف

مسابقات و برگزاری

  • کانال تلگرام عضو باشید اونجا فایلهای رایگانم داریم
  • مشاهده سامراسلم بسیار سریع پس از برگذاری در اشتراک ویژه
  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • ادامه استوری سولو سیکوا , کودی رودز
  • امضای قرار داد ال ای نایت و لوگان پل
  • کارملو vs آندراده
  • ادامه استوری سامراسلم
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 8 الی 10 صبح

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 19 جولای 2024 : کمپانی این هفته دو شو اسمکدان پس از مانی این د بنک و سه شو پیش از سامراسلم را برگزار میکند.WWE SmackDown قسمت 19 ژوئیه 2024، شاهد بازگشت لوگان پل به این برند در میان آماده شدن برای مسابقه او با LA Knight در سامراسلم 2024 خواهد بود. آندراد در یک مسابقه انفرادی با کارملو هیز روبرو خواهد شد.کودی رودز و سولو سیکوآ نیز ممکن است داستان خود را جلو ببرند. برای پیش نمایش کامل زیر را بررسی کنید.

پاسخ کودی رودز

کودی رودز پذیرفت که از قهرمانی Undisputed WWE در برابر سولو سیکوآ در سامراسلم قبل از شکستی که دریافت کرد تا نمایش را در هفته گذشته ببندد، دفاع کند. پیگیری آن چه خواهد بود؟ کودی چگونه با تهدید خط خون مقابله خواهد کرد؟

لوگان پل امضا میکند؟

LA Knight قرارداد بازی عنوان قهرمانی ایالات متحده را در سامراسلم مقابل لوگان پل ارائه کرد. تنها کاری که برای رسمی شدن این موضوع باید انجام شود امضای قرارداد لوگان است. آیا وقتی این هفته در اسمکدان ظاهر می شود بلافاصله این کار را انجام می دهد؟ یا پیچ دیگری باقی مانده است؟

کارملو مقابل آندراده

وقتی کارملو هیز مصاحبه خود را قطع کرد و مدعی شد که او ستاره بازی مانی در نردبان بانک است، آندراد خوشحال نبود. این دو در یک مسابقه انفرادی این هفته به مصاف هم خواهند رفت.دانلود اسمکدان 19 جولای 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.همچنین میتونید آرشیو کامل رویدادهای کمپانی را با خرید اشتراک از لینک سیتی دانلود کنید.برای این شو حداقل سه کیفیت در اسرع وقت قرار میگیرد که میتونید تماشا و دانلود نمایید.برای خرید اشتراک ویژه بشتابید امکان پایان این طرح وجود خواهد داشت.در اشتراک ویژه آرشیو راو 1993 قرار گرفته و داریم به سمت تکمیل آرشیو راو 1994 میرویم.