دانلود اسمکدان 19 می 2023

دانلود اسمکدان 19 می 2023

دانلود اسمکدان 19 می 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : سیم اردیبهشت

درباره شو

دانلود اسمکدان 19 می 2023 : قسمتی از اسمکدان ، در 19 می 2023، رومن رینز و سولو سیکوآ را در مقابل قهرمانان بی چون و چرای تگ تیم همراه با سه مسابقه تگ تیم نمایش می دهد. Grayson Waller Effect در Smackdown و تنها 8 روز باقی مانده از Night of Champions 2023 PLE آغاز خواهد شد.

قهرمانان بلامنازع تگ تیم رو در روی رومن رینز و سولو سیکوآ قرار خواهند گرفت. Pretty Deadly اولین مسابقه خود را در اسمکدان مقابل Brawling Brutes خواهد داشت. LA Knight با Rick Boogs همکاری می کند تا در Street Profits شرکت کند. علاوه بر این، LWO همچنین علیه The Usos در حال انجام است. پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 19 مه 2023 را بررسی کنید.

رومن رینز و سولو سیکوآ رو در رو با سامی زین و کوین اونز

رومن رینز و سولو سیکوآ که قرار است برای عناوین بی چون و چرای تگ تیم در Night of Champions به چالش بکشند. در مقابل قهرمانان سامی زین و کوین اونز قرار خواهند گرفت. رینز دیگر برای بازگرداندن عناوین به The Usos اعتماد ندارد. و تصمیم گرفت خودش این کار را انجام دهد. اما آیا چیز جدیدی برای صحبت بین The Bloodline، سامی و اونز وجود دارد. آیا این بخش همانطور که معمولاً اتفاق می افتد به یک نزاع تبدیل می شود؟ و نقش The Usos در این مورد چه خواهد بود؟

LWO در مقابل The Usos

اگر بیشتر در مورد The Usos صحبت کنیم، آنها در یک مسابقه تگ تیمی حضور خواهند داشت. آنها در قسمت هفته گذشته اسمکدان با نظم جهانی لاتین بحث و جدل کوچکی داشتند. یک مسابقه تگ تیمی بین جیمی و جی و ری میستریو و سانتوس اسکوبار راه اندازی کرد. آیا Usos می‌توانند LWO را شکست دهند تا ثابت کنند هنوز شایسته هستند؟

Pretty Deadly vs The Brawling Brutes

هفته گذشته، Pretty Deadly در حال دنبال کردن بود که در پشت صحنه The Brawling Brutes را مسخره کردند. در نتیجه، اولین مسابقه تگ تیمی آن‌ها در اسمک‌دان در حالی تنظیم شد که قرار بود این جمعه با Butch & Ridge Holland از Brawling Brutes روبرو شوند. آیا Pretty Deadly سفر خود را در اسمکدان با یک برد آغاز خواهد کرد؟

LA Knight & Rick Boogs vs The Street Profits

در طول SmackDown Lowdown هفته گذشته، LA Knight با Street Profits بحث کرد و ادعا کرد که می‌تواند با تیم کردن با هرکسی آنها را شکست دهد. در حال حاضر، این جمعه، او سعی خواهد کرد حرف های خود را زمانی که با ریک بوگز برای بازی در The Street Profits متحد می شود، ثابت کند. آیا او می تواند حرف هایش را بخورد یا می تواند حق خود را ثابت کند؟

افکت گریسون والر با استایل های ای جی

جمعه گذشته، گریسون والر برای اولین بار در اسمکدان ظاهر شد تا از اینکه دیرهنگام در درفت انتخاب شده بود، توهین کند. او از آدام پیرس درخواست کرد که بخش اثر گریسون والر را برای قسمت 19 می با برنده جانبی اسمکدان در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان رزرو کند. در نتیجه ای جی استایلز مهمان ویژه این تاک شو خواهد بود. آیا این دو بار دیگر به رقابت خود از NXT خواهند پرداخت؟ آیا این بخش توجه AJ را به فینال سنگین وزن جهان جلب می کند؟دانلود اسمکدان 19 می 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.