دانلود اسمکدان 19 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 19 ژانویه 2024

دانلود اسمکدان 19 ژانویه 2024 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • امضای قرارداد مسابقه 4 نفره رویال رامبل
  • مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز
  • LWO vs LWO
  • لوگان پل در شو کوین اونز

درباره شو

دانلود اسمکدان 19 ژانویه 2024 : این اسمکدان دو شو اسمکدان مانده به رویداد رویال رامبل میباشد.اپیزود WWE SmackDown در 19 ژانویه 2024، دارای دو بخش بزرگ برای رویداد Royal Rumble 2024 خواهد بود.مسابقه قهرمانی تگ تیم دیواز تنها مسابقه ای است که تاکنون برای نمایش اعلام شده است.

بیانکا بلایر و بیلی قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف هم بروند. کامرون گرایمز و گریسون والر نیز در مسابقه کینه توزی با هم درگیر خواهند شد. رومن رینز این وظیفه را به پل هیمن سپرد تا وضعیت بازی خود را در رویال رامبل اصلاح کند. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 12 ژانویه 2024، زیر را بررسی کنید.

امضای قرارداد 4 طرفه

علیرغم تلاش هایش، به نظر می رسد که رومن رینز نمی تواند مسابقه خود را در رویال رامبل به پایان برساند. مسابقه مرگبار 4 طرفه، که رومن را در برابر رندی اورتون، لس آنجلس نایت و ای جی استایلز دفاع می کند، از طریق بخش امضای قرارداد این هفته در اسمکدان رسمی خواهد شد. چه چیزی از این بخش بیرون خواهد آمد؟

لوگان پل در نمایش KO

لوگان پل قرار است از قهرمانی WWE ایالات متحده در برابر کوین اونز در رویال رامبل دفاع کند. اوونز پس از اینکه دو هفته پیش برنده تورنمنت مدعی برتر شد، پل را با دست گچ گرفته تزئین کرد. پل گفته است که اگر می‌خواهد مسابقه اتفاق بیفتد، باید از شر بازیگران خلاص شود. اوونز در پاسخ گفت که بازیگران محافظ او نیستند و نباید از آنها به عنوان سلاح استفاده شود. آنها این استدلال را در قسمت اسمکدان 19 ژانویه ادامه می دهند، زیرا پل به KO Show می پیوندد.

قهرمانی تگ تیمی دیواز

Katana Chance و Kayden Carter به دنبال ادامه سفر خود به عنوان قهرمان تگ تیم زنان هستند که این هفته به اسمکدان می آیند. برای عقب نماندن از تگ قهرمان مبارزه، آنها از عنوان قهرمانی مقابل آلبا فایره و ایسلا داون دفاع خواهند کرد. این مسابقه را قبلا در NXT دیده بودیم. چقدر در اسمکدان متفاوت خواهد بود؟

LWO در مقابل LWO

دشمنی LWO با استابل سانتوس اسکوبارز، که اکنون LWO (نظم جهانی لگادو) نیز نامیده می‌شود، با یک مسابقه سه‌گانه نیز ادامه خواهد یافت. کارلیتو، کروز دل تورو و خواکین وایلد در یک مسابقه پر از اکشن های بلند به مصاف اسکوبار، آنجل و هامبرتو خواهند رفت. آیا LWO بالاخره یکی از اسکوبار را خواهد گرفت؟دانلود اسمکدان 19 ژانویه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.