دانلود اسمکدان 20 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 20 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 20 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و نهم مهر

درباره شو

دانلود اسمکدان 20 اکتبر 2023 : این اسمکدان دومین شو اسمکدان پس فستلین و سه شو مانده به رویداد کرون جول میباشد.قسمت شماره 1261 اسمکدان را در 20 اکتبر 2023 ارائه خواهد کرد که شامل مسابقه قهرمانی WWE دیواز بین آیو اسکای و شارلوت فلیر همراه با بازگشت لوگان پل و مسابقه بین سانتوس اسکوبار و مونتز فورد خواهد بود.

تریپل اچ قرار است در اولین نمایش فصلی که از مرکز BOK در تولسا، اوکیا پخش خواهد شد، ظاهر شود. یک مسابقه تگ تیمی بین Pretty Deadly و Brawling Brutes نیز برای نمایش اعلام شده است. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown در 13 اکتبر 2023 در زیر هماهنگ کنید.

جزئیات رویداد به شرح زیر است:

زمان: از ساعت 8 عصر به وقت شرقی شروع می شود.
مکان: مرکز فراست بانک، سن آنتونیو، تگزاس، ایالات متحده.
کجا تماشا کنیم: FOX (ایالات متحده)، TNT Sports (بریتانیا)، Sportsnet (کانادا).

مسابقات

سانتوس اسکوبار مقابل مونتز فورد
Iyo Sky(c) vs Charlotte Flair – WWE Women’s Championship
لوگان پل برای مقابله با ری میستریو

پیش نمایش

پس از رهایی از تعهدات بوکس خود، اولین کاری که لوگان پل انجام داد این بود که ری میستریو را در مصاحبه پس از مبارزه خود صدا زد. بازیکن ارشد برادران پل قبلاً برای مسابقه قهرمانی ایالات متحده درخواست کرده است. میستریو پاسخ داد که لوگان از آمدن و دیدن او استقبال می کند. و این دقیقاً همان چیزی است که این هفته در اسمکدان اتفاق خواهد افتاد. آیا آنها با مسابقه در Crown Jewel 2023 موافقت خواهند کرد؟

Iyo Sky که توسط دوستان Damage CTRL پشتیبانی می‌شود، اکنون بیش از دو ماه است که توانسته است در مسابقات قهرمانی WWE زنان حضور داشته باشد. او بار دیگر شارلوت فلیر را به عنوان رقیب در مقابل خود دارد. فلیر بخشی از یک مسابقه تهدید سه گانه در Fastlane بود که در آن دخالت بیلی به قیمت قهرمانی او تمام شد. آیا او می تواند این عنوان را در اینجا کسب کند؟

ادامه …

LA Knight هفته گذشته با حمایت جان سینا و تایید به عنوان رقیب بعدی عنوان مقابل رومن رینز ایستاد. اما، The Bloodline حتی قبل از اینکه او بتواند Solo Sikoa را تمام کند، قطع شد. چگونه The Bloodline فشار بیشتری روی او ایجاد خواهد کرد؟

رقابت بین LWO و گروه Bobby Lashley & The Street Profits با مسابقه انفرادی بین سانتوس اسکوبار و مونتز فورد ادامه خواهد یافت. فورد متخصص تگ تیم است. آیا او می تواند در اینجا مقابل اسکوبار با برخی تاکتیک های بیرونی به یک برد شگفت انگیز دست یابد؟ آیا یک بار دیگر شاهد تقابل کارلیتو و لشلی خواهیم بود؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

نیک آلدیس هفته گذشته مدیرکل اسمکدان شد. او چه نوع تغییراتی را در برند ایجاد خواهد کرد؟ آیا او به تسلط The Bloodline قدم خواهد زد و راهی برای مقابله با آنها خواهد یافت؟جیمی یوسو در اوایل این هفته به جی یوسو و کودی رودز عناوین تگ تیم را در RAW خرج کرد. آیا این عمل کودی و جی را به اسمکدان برمی گرداند؟دانلود اسمکدان 20 اکتبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.