دانلود اسمکدان 21 جولای 2023

دانلود اسمکدان 21 جولای 2023

دانلود اسمکدان 21 جولای 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : سی و یکم تیر

درباره شو

دانلود اسمکدان 21 جولای 2023 : این اسمکدان سومین شو اسمکدان پس از مانی این د بنک و دو شو مانده به رویداد مهم سامراسلم.این هفته در مسیر رویداد SummerSlam 2023 در FS1 خواهد بود. WWE با این رویداد به Amalie Arena در اورلاندو، فلوریدا بازخواهد گشت.

رومن رینز هنگام تصمیم گیری قوانین نامزدی با جی اوسو ظاهر خواهد شد. مسابقات دعوتی یونایتد با دومین مسابقه 4 جانبه مرگبار ادامه خواهد یافت. انتظار می‌رود برنامه‌های بیشتری برای SummerSlam 2023 ارائه شود. برای پیش‌نمایش و کارت مسابقه WWE SmackDown در 21 ژوئیه 2023 در زیر هماهنگ کنید.

قوانین تعامل

شاید رومن رینز هنوز با جی اوسو در سامراسلم موافقت نکرده باشد. اما، ممکن است این هفته در اسمک‌دان تغییر کند، زیرا The Tribal Cheif به برنامه می‌آید تا درباره قوانین نامزدی برای درگیری آنها صحبت کند. آیا مسابقه دارای شرط یا شرایط خاصی است؟ آیا جی اوسو چیز جدیدی به این موضوع وارد خواهد کرد؟

ایالات متحده دعوت مرگبار 4 راه

مسابقات دعوت قهرمانی ایالات متحده هفته گذشته در اسمکدان با یک مسابقه مرگبار 4 طرفه آغاز شد که در آن سانتوس اسکوبار گریسون والر، بوچ و ای جی استایلز را شکست داد. این هفته، ری میستریو، شیمس، کامرون گرایمز و لس آنجلس در دومین مسابقه مرگبار 4 طرفه به مصاف هم خواهند رفت. برنده این مسابقه در یک مسابقه در یک مسابقه مدعی شماره 1 برای قهرمانی ایالات متحده به مصاف هم خواهد رفت. چه کسی به مصاف اسکوبار می رود؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

شارلوت فلیر و بیانکا بلیر هفته گذشته به توافق رسیدند که اگر بیانکا برنده شود، فلیر اولین ضربه را برای عنوان قهرمانی خواهد داشت. با این حال، آسوکا یک بار دیگر با حذف عنوان قهرمانی را حفظ کرد. حالا چه کسی او را به چالش می کشد؟ فلیر یا بلیر؟

گریسون والر در هفته های متوالی متحمل شکست هایی شده است. او چگونه به آن واکنش نشان خواهد داد؟ آیا ما شاهد بازگشت Grayson Waller Effect خواهیم بود؟استریت فایتز هفته گذشته برای جلسه ای به بابی لشلی پیوست. از آن جلسه چه نتیجه ای حاصل خواهد شد؟شوتزی هفته گذشته در پاسخ به اینکه بیلی برخی از موهایش را در هفته های گذشته کوتاه کرد، سرش را تراشید. آیا او این هفته به اسمکدان بازخواهد گشت؟دانلود اسمکدان 21 جولای 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.