دانلود اسمکدان 22 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 22 دسامبر 2023

دانلود اسمکدان 22 دسامبر 2023 با کیفیت مختلف

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
  • تاریخ انتشار : دوم دی ساعت 7 الی 10
  • کیفیتهای 480 720 1080 و 720 وب قرار خواهند گرفت
  • ای جی استایلز vs سولو سیکوآ
  • چه کسی رومن رینز را به چالش می کشد؟
  • دراگون لی در مقابل بوچ
  • Holiday Havoc Match
  • US Title Tournament

درباره شو

دانلود اسمکدان 22 دسامبر 2023 : این اسمکدان چهارمین شو اسمکدان پس از سروایور سریز میباشد.قسمت WWE SmackDown در 22 دسامبر 2023، آخرین قسمت اسمکدان سال خواهد بود. این نمایش هفته گذشته از قبل ضبط شده بود، اما در زیر پیش نمایش بدون اسپویلر را مشاهده می کنید.

ای جی استایلز در یک مسابقه انفرادی به مصاف سولو سیکوآ خواهد رفت. هر دو نیمه نهایی مسابقات مدعی عنوان قهرمانی ایالات متحده نیز برنامه ریزی شده است. دراگون لی در مقابل بوچ و مسابقه تگ تیم دیواز Holiday Havoc برای نمایش برنامه ریزی شده است.

چه کسی رومن رینز را به چالش می کشد؟

انتظار می رود رومن رینز در رویال رامبل 2024 از قهرمانی جهانی دفاع کند. با این حال، ما 3 رقیب داریم که برای آن جایگاه رقابت می کنند. رقابت لس آنجلس نایت با رومن در پاییز زمانی که جان سینا را در مقابل The Bloodline همراهی کرد آغاز شد. AJ Styles نیز توسط جناح خارج شد و تنها هفته گذشته به دنبال انتقام بازگشت. رندی اورتن خطرناک ترین نام در میان آنها به نظر می رسد و کینه او با رومن نیز طولانی ترین نام است. چه کسی خواهد بود که رئیس قبیله را به چالش بکشد؟

US Title Tournament

ما دو مسابقه شاداب در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی برتر ایالات متحده داریم. دو کفش پاشنه دار در سانتوس اسکوبار و بابی لشلی در یکی از مسابقات در یک پویایی جالب با هم برخورد خواهند کرد. آنها در تابستان یک دشمنی کوچک داشتند، اما واقعاً چیزی از آن بیرون نیامد. آیا با این مسابقه ادامه خواهد داشت؟

از سوی دیگر، کوین اونز در بازی دیگر به مصاف کارملو هیز از NXT خواهد رفت. هیز روشن کرد که می‌خواهد به همان روشی که KO در اولین بازی خود در فهرست اصلی خود با جان سینا روبرو شد، نشان خود را بگذارد. آیا او موفق خواهد شد؟

Holiday Havoc Match

Damage CTRL به رقابت خود با Bianca Belair و تیم در یک مسابقه Holiday Havoc ادامه خواهد داد. بیانکا زلینا وگا، میچین و شوتزی را به عنوان شرکای خود دارد که همگی از Damage CTRL آسیب دیده اند. آیا این جبهه متحد Damage CTRL را شکست خواهد داد تا آنها را در جای خود قرار دهد؟

دراگون لی در مقابل بوچ

یک هفته دیگر و دراگون لی بار دیگر برای دفاع از قهرمانی NXT آمریکای شمالی وارد عمل خواهد شد. او این بار با بوچ روبرو خواهد شد که قبلاً این عنوان را داشته است. آیا بوچ دوباره برنده خواهد شد؟دانلود اسمکدان 22 دسامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.