دانلود اسمکدان 22 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 22 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 22 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : سوم مهر

درباره شو

دانلود اسمکدان 22 سپتامبر 2023 : این اسمکدان سومین شو اسمکدان پس پیبک و دو شو مانده به رویداد فستلین میباشد.این شو در 22 سپتامبر 2023، قرار است با دو مسابقه بزرگ، ساخت WWE Fastlane 2023 را ادامه دهد.

آسوکا Iyo Sky را برای قهرمانی WWE زنان به چالش می کشد. ری میستریو و سانتوس اسکوبار LWO در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف The Street Profits خواهند رفت. جان سینا نیز در این برنامه حضور خواهد داشت. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 22 سپتامبر 2023، زیر را بررسی کنید.

آیو اسکای مقابل آسوکا

شرکای سابق تگ تیم ژاپنی به عنوان چالش های آسوکا برای مسابقات قهرمانی زنان دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای مقابل آیو اسکای به مصاف هم خواهند رفت. این اولین باری است که این دو زن پس از حضور در تیم های مقابل در تگ مسابقات در یک مسابقه انفرادی با هم درگیر می شوند. آسوکا قهرمان ورود به سامراسلم 2023 بود اما بیانکا بلیر او را از سلطنت خلع کرد. با این حال، Iyo Sky به پول نقد در کیف پول بانک پرداخت تا قهرمان شود. کدام یک از این هم تیمی های سابق در صدر قرار می گیرد؟

LWO vs The Street Profits

ری میستریو و سانتوس اسکوبار هفته گذشته در مورد مسابقه بین آنها بر سر مسابقات قهرمانی ایالات متحده بحث می کردند که بابی لشلی و استریت فایتز آنها را قطع کردند. استریت پرویتز به راحتی کروز دل تورو و خواکین وایلد از LWO را شکست داد. نزاع و درگیری‌های بعد از بازی منجر به ایجاد یک مسابقه تگ تیمی برای اسمک‌دان این هفته شد.

جان سینا ظاهر شد

جان سینا این هفته بار دیگر در اسمکدان حضور خواهد داشت. هفته گذشته، او بخشی از اثر گریسون والر بود که بعداً به نزاع علیه جیمی اوسو و سولو سیکوآ از The Bloodline تبدیل شد. او در هفته آینده چه خواهد کرد.دانلود اسمکدان 22 سپتامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.