دانلود اسمکدان 23 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 23 فوریه 2024

دانلود اسمکدان 23 فوریه 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.
  • در صورت باز نشدن صحفه خرید از پروکسی استفاده کنید
  • کیفیت 480 و 720 و 1080 قرار گرفت
  • دانلود تمام کیفیتهای این شو و المنیشن چمبر صبح فردای برگزاری با مسابقات در اشتراک ویژه
  • درو مکینتایر vs ال ای نایت
  • استریت پروفیتس vs آکام و رضا
  • جاجمنت دی vs پیت دان و تایلر بیت
  • برون بریککر vs دانته چن
  • لیو مورگان vs تیفانی استراتن

درباره شو

دانلود اسمکدان 23 فوریه 2024 : این هفته یک شو اسمکدان قبل از المنیشن چمبر میباشد.اپیزود WWE SmackDown قسمت 23 فوریه 2024، نمایش خانگی برای رویداد Elimination Chamber 2024 است. این فیلم بعد از اپیزود اسمکدان هفته گذشته ضبط شد و اولین فیلم اسمکدان برون بریککر در رینگ را به نمایش گذاشت.

تیفانی استراتون در مقابل لیو مورگان قرار گرفت و درو مک اینتایر قرار بود در مقابل LA Knight قرار بگیرد. پیت دان و تایلر بیت با جی دی مک دونا و دومینیک میستریو روبرو شدند. AOP در مسابقه تگ تیم دیگری با The Street Profits روبرو شد. برای مشاهده نتایج کامل اسپویلر قسمت WWE Smackdown 23 فوریه 2024 به همراه به‌روزرسانی‌های نمایش زنده، در زیر بررسی کنید.

درو مکینتایر در برابر ال ای نایت

مسابقه انفرادی LA Knight و Drew McIntyre بدون رقابت به پایان رسید. لوگان پل و کوین اونز کنار رینگ بودند و درگیر مسابقه شدند. بابی لشلی با یک آرنج چسبانده شده بیرون آمد اما مک اینتایر با نیزه او مقابله کرد و با کلیمور به او ضربه زد. رندی اورتن برای پایان دادن به نمایش در مک اینتایر از هیچ RKO بیرون آمد.

پیت دان و تایلر بیت، در برابر جاجمنت دی

پیت دان و تایلر بیت، جاجمنت دی (دومینیک میستریو و جی دی مک‌دوناگ) را از طریق پین فال در یک مسابقه تگ تیم شکست دادند. Dunne & Bate با بمب دوگانه به McDonagh ضربه زدند تا پینفال را بدست آورند. Finn Balor و Damian Priest سعی کردند پس از بازی به Dunne & Bate حمله کنند، اما آنها فرار کردند و سپس McDonagh & Dominik را بار دیگر در مسیر عقب قرار دادند.ادامه بخش The Bloodline در پشت صحنه انجام شد.

AOP vs The Street Profits

AOP (Akam & Rezar) The Street Profits (Montez Ford & Angelo Dawkins) را از طریق pinfall در مسابقه تگ تیم شکست داد. Karrior Kross فورد را از طناب بالا هل داد و AOP با ضربه زدن به فینیشر آنها سود برد. بابی لشلی پس از مداخله کراس در مسابقه به او حمله کرد اما کروس پاسخ داد و با کوبیدن آن به تیرک رینگ و صندلی، بازوی لشلی را مجروح کرد.

سایر نتایج

تیفانی استراتون در یک مسابقه انفرادی از طریق پین فال لیو مورگان را شکست داد. بیانکا بلیر کنار رینگ بود. مشاجره بین مورگان و بلیر منجر به گرفتن سنجاق توسط استراتن شد.سدریک الکساندر و اشانته آدونیس تصویری داشتند.Bloodline در قسمتی از پشت صحنه نمایش داده شد.Bron Breakker در اولین مسابقه اسمکدان خود در مدت زمان کوتاهی دانته چن را شکست داد.دانلود اسمکدان 23 فوریه 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.