دانلود اسمکدان 24 نوامبر 2023

دانلود اسمکدان 2023

دانلود رایگان اسمکدان 2023

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : چهارم آذر / کیفیت 480 720 قرار گرفت / کیفیت 720 وب 1080 بزودی

درباره شو

دانلود اسمکدان 24 نوامبر 2023 : این اسمکدان سومین شو اسمکدان پس از کرون جول و یک شو مانده به رویداد سروایور سریز میباشد.یک مسابقه و قسمتی را برای 24 نوامبر 2023، قسمت اسمکدان اعلام کرده است، از جمله مسابقه عنوان Undisputed Tag Team و نمایش گریسون والر.

فین بالور و دامیان پریست در مقابل استریت پرفیتس

فین بالور و دامیان پریست از عناوین Undisputed Tag Team خود در برابر Street Profits (Angelo Dawkins و Montez Ford) در قسمت 24 نوامبر اسمکدان دفاع خواهند کرد.

استریت پرویتز در 17 نوامبر قسمت اسمکدان با شکست دادن The Brawling Brutes (ریج هالند و بوچ) و Pretty Deadly (کیت ویلسون و التون پرینس) این فرصت را به دست آورد.

در پایان مسابقه، سودها با پین زدن به هلند به دنبال یک ترکیب یقه‌شکن آسمانی، برد را تضمین کردند. قبل از پایان، یک ارتباط نادرست بین Brutes وجود داشت و بوچ در نهایت با ضربه بروگ به هالند ضربه زد.

کوین اونز در نمایش اثر گریسون والر

کوین اونز همچنین برای قسمت بعدی اسمکدان آماده است، جایی که او مهمان برنامه Grayson Waller Effect خواهد بود. در اپیزود 10 نوامبر اسمکدان، اونز پس از حمله به آستین تئوری و والر با تعلیق روبرو شد.

نیک آلدیس، مدیر کل دبلیو دبلیو ای، نیک آلدیس به اوونز دستور داده بود که از لحاظ فیزیکی درگیر نشود، زیرا او جایگزین کوری گریوز در تفسیر بود. با این حال اوونز زمانی که به سمت او آب پرتاب کردند به آنها حمله کرد. اوونز هفته آینده برای یک بخش گفتگو با والر اعلام نشده است.

24 نوامبر 2023، قسمت اسمکدان به صورت زنده از Allstate Arena، شیکاگو، IL، ایالات متحده پخش خواهد شد. در بالا لیست اعلام شده برای این نمایش آمده است.دانلود اسمکدان 24 نوامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.