دانلود اسمکدان 25 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 25 آگوست 2023

دانلود اسمکدان 25 آگوست 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : چهارم شهریور

درباره شو

دانلود اسمکدان 25 آگوست 2023 : این اسمکدان چهارمین شو اسمکدان پس سامراسلم و یک شو مانده به رویداد پیبک میباشد.این شو در 25 آگوست 2023، قرار است Rey Mysterio را همراه با بازگشت Jimmy Uso تنها 8 روز قبل از Payback 2023 در اکشن داشته باشد.

جیمی اوسو قرار است پس از دو هفته به جزیره ارتباط بازگردد. ری میستریو در یک مسابقه بدون عنوان مقابل گریسون والر شرکت خواهد کرد. علاوه بر این، این نمایش همچنین به رویداد WWE Payback 2023 PPV ادامه خواهد داد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 25 اوت 2023، زیر را بخوانید.

جیمی یوسو به اسمکدان بازگشت

هفته گذشته در اسمکدان، پل هیمن در مصاحبه ای در پشت صحنه فاش کرد که جیمی اوسو به صورت زنده در برنامه این هفته ظاهر خواهد شد. این اولین حضور جیمی پس از اینکه او فاش کرد که به دلیل رومن رینز به جی خیانت نکرده است، او فقط نمی‌خواست جی شبیه رومن شود. در همان شب، جی اوسو از The Bloodline، SmackDown و WWE به طور کلی خارج می شود. جیمی بیشتر چه برای گفتن دارد؟ و آیا او می تواند جی را به WWE برگرداند؟ آیا واقعاً به سمت مسابقه مورد انتظار برادر و برادر حرکت می کنیم؟

ری میستریو در مقابل گریسون والر

هفته گذشته، گریسون والر میزبان ری میستریو و سانتوس اسکوبار در طول اثر گریسون والر بود، جایی که او دانه‌هایی را برای فروپاشی LWO کاشت. والر میستریو را به دزدیدن فرصت اسکوبار متهم کرد. اکنون، این هفته، ری میستریو قرار است در یک مسابقه بدون عنوان به مصاف او برود. آستین تئوری هفته گذشته با شکست LA Knight یک مسابقه مجدد برای مسابقات قهرمانی ایالات متحده کسب کرد. آیا او تلاش خواهد کرد بر نتیجه این مسابقه تاثیر بگذارد؟

دفاع آیو اسکای مقابل زلینا وگا

آیو اسکای قرار است برای اولین بار از قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای دفاع کند و در مقابل زلینا وگا قرار بگیرد. وگا در ماه‌های اخیر موفق به کسب تعداد زیادی برد مهم در تک‌نفره شده است. بیانکا بلیر و شارلوت فلیر هفته گذشته بر Damage CTRL پیروز شدند. آیا آنها تلاش خواهند کرد تا عنوان اسکای را در اینجا به قیمت تمام کنند؟ آیا زلینا وگا می تواند دومین عضو LWO باشد که پس از ری میستریو طلا کسب کرده است؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

ااستریت پرویتز OC را شکست داد و با یک برد بزرگ به بازگشت درون رینگ بازگشت. قدم بعدی آنها برای تسلط بر اسمکدان با بابی لشلی چه خواهد بود؟LA Knight و The Miz در سه هفته گذشته در RAW و SmackDown دنبال یکدیگر می‌روند. آیا یک بار دیگر آنها را در این نمایش خواهیم دید؟آیا مسابقات بیشتری برای Payback اعلام می شود؟ 3 مسابقه از سمت RAW رسمی شد. کدام مسابقات از طرف اسمکدان اعلام خواهند شد؟دانلود اسمکدان 25 آگوست 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.