دانلود اسمکدان 26 آوریل 2024

دانلود اسمکدان 26 آوریل 2024

دانلود اسمکدان 26 آوریل 2024 با کیفیت تضمینی

مسابقات و برگزاری

  • مشاهده بکلش صبح روز برگذاری در اشتراک ویژه
  • امضای قرار داد کودی رودز و ای جی استایلز برای بکلش
  • شروع مسابقات درافت با 16 کشتیگیر
  • کودی رودز vs کارملو
  • برون بریک vs سدریک الکساندر
  • ری میستریو و دراگون لی vs لگادو دل فانتاسما
  • ادامه داستان تیفانی استورم
  • ادامه ساخت داستان بکلش
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 9 الی 12 صبح

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 26 آوریل 2024 : کمپانی این هفته دو شو اسمکدان پیش از بکلش برگزار میکند.اپیزود WWE SmackDown در 26 آوریل 2024، WWE Draft 2024 را با 16 ستاره شروع خواهد کرد که قرار است برای هر یک از برندها در نظر گرفته شود. علاوه بر این، Cody Rhodes و AJ Styles قرار است با ادامه روند آماده سازی رویداد Backlash France 2024، قرارداد مسابقه عنوان را امضا کنند. برای جزئیات بیشتر، پیش نمایش و کارت بازی برای قسمت WWE SmackDown این هفته، زیر را بررسی کنید.

این نسخه از WWE Smackdown نیز چندین مسابقه در فروشگاه خواهد داشت، بیایید ببینیم چه چیزی برای نسخه 19 آوریل 2024 WWE Friday Night SmackDown برنامه ریزی شده است.

شروع درافت

20 گروه و فرد در شب اول WWE Draft 2024 در اسمک‌دان حضور دارند. این شامل افرادی مانند AJ Styles، Bianca Belair، LA Knight، Liv Morgan، Randy Orton، Seth Rollins، Sheamus و غیره است. 16 نام در 4 راند پیش‌نویس می‌شود و بقیه نام‌ها در پیش‌نویس مکمل پس از نمایش درج خواهند شد. چه کسی در کجا فرود خواهد آمد؟ اولین انتخاب چه کسی خواهد بود؟

قرارداد کودی و ای جی

Undisputed WWE شد و در Backlash 2024 PLE درگیری را با Cody Rhodes ترتیب داد. این دو با یک بخش امضای قرارداد مسابقه را رسمی خواهند کرد. با بدتر شدن ای جی، آیا او برنامه ای برای آسیب رساندن به کودی در این بخش دارد؟

It’s Tiffy Time؟ Solo & His MFT

تیفانی استراتن هفته گذشته حضور خود را در اسمکدان احساس کرد که در مسابقه عنوان دیواز بین بیلی و نائومی دخالت کرد. استراتون در گذشته آرزوهای خود را برای عنوان قهرمانی روشن کرده است. آیا این عمل او را به عنوان یک شات عنوان به ارمغان می آورد؟سولو سیکوآ در دو هفته گذشته با آوردن “MFT” تاما تونگا که در دو هفته گذشته به جیمی اوسو و کوین اونز حمله کرده بود، ویران می کند. بعداً چه کسانی را هدف قرار خواهند داد؟دانلود اسمکدان 26 آوریل 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.با خرید اشتراک ویژه میتونید تمامی کیفیتهای این شو همچنین پی پر ویوهای کمپانی رو با کیفیت 720 دانلود نمایید.