دانلود اسمکدان 26 می 2023

دانلود اسمکدان 26 می 2023

دانلود اسمکدان 26 می 2023 با لینک مستقیم

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید و پی پر ویوها رو میتونید دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : ششم خرداد

درباره شو

دانلود اسمکدان 26 می 2023 : قسمتی از اسمکدان ، در 26 مه 2023 نسخه خانگی اسمکدان Night of Champions را ارائه خواهد کرد. این یک قسمت از پیش ضبط شده خواهد بود که رومن رینز را نیز به نمایش می گذارد.رومن رینز و سولو سیکوآ به عنوان مهمان در KO Show ظاهر خواهند شد. ای جی استایلز با کریون کراس روبرو خواهد شد. در حالی که ال ای نایت به مصاف ریک بوگز خواهد رفت. آستین تئوری در مقابل شیمس قرار خواهد گرفت. و تگ Raquel & Shotzi vs Bayley و Iyo نیز تنظیم شده است. برای بررسی پیش‌نمایش بدون اسپویلر و کارت مسابقه WWE SmackDown در 26 مه 2023، زیر را بخوانید.

قهرمانان بلامنازع تگ تیم رو در روی رومن رینز و سولو سیکوآ قرار خواهند گرفت. Pretty Deadly اولین مسابقه خود را در اسمکدان مقابل Brawling Brutes خواهد داشت. LA Knight با Rick Boogs همکاری می کند تا در Street Profits شرکت کند. علاوه بر این، LWO همچنین علیه The Usos در حال انجام است. پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 19 مه 2023 را بررسی کنید.

نمایش KO با حضور رومن و انفرادی

کوین اونز میزبان یک نسخه ویژه از KO Show به همراه سامی زین خواهد بود. قبل از اینکه این دو عناوین تگ تیمی بی چون و چرای خود را در مقابل رومن رینز و سولو سیکوآ در شب قهرمانان 2023 به نمایش بگذارند. رومن و سولو مهمانان ویژه این هفته خواهند بود. نسخه KO Show. آیا اونز چیز خاصی در ذهن دارد که از رومن و پسرعموهایش بپرسد؟

ای جی استایلز مقابل کریون کروس

هفته گذشته، کریون کراس کارت تاروت بدنام خود را داشت، جایی که او و اسکارلت کارت ای جی استایلز را انتخاب کردند. اکنون، این هفته، قهرمان سابق NXT قرار است در یک مسابقه انفرادی به مصاف AJ Styles برود. قبل از اینکه دومی در فینال مسابقات قهرمانی سنگین وزن WWE جهانی مقابل ست رولینز شرکت کند. آیا استایلز قبل از رویارویی با ست رولینز در Night of Champions شتاب بیشتری به دست خواهد آورد؟

آستین تئوری در مقابل شیمس

در طول اپیزود هفته گذشته اسمکدان، شیمس با یک ضربه برگ به آستین تئوری ضربه زد و به او هشدار داد. این امر پس از آن اتفاق افتاد که تئوری به شیمس هشدار داد. که در مسابقه دور اول مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان شکست نخورد. اکنون، آستین تئوری در یک مسابقه انفرادی مقابل سلتیک واریور قرار خواهد گرفت. آیا شیمس می‌تواند خشم خود را روی تئوری تخلیه کند؟

LA Knight vs Rick Boogs

هفته گذشته در Smackdown، LA Knight با Rick Boogs همکاری کرد تا در Street Profits شرکت کند. سود توانست با پین کردن Boogs برنده شود. پس از پایان مسابقه، یک شوالیه لس آنجلس ناامید به ریک بوگز حمله کرد. اکنون یک مسابقه انفرادی بین نایت و بوگز برای این هفته برگزار می شود.

راکل رودریگز و شوتزی در مقابل آیو اسکای و بیلی

Raquel & Shotzi و Bayley & Iyo Sky، این دو تیم بخشی از مسابقه مرگبار 4 طرفه برای عناوین خالی تگ تیم WWE خواهند بود. قبل از مسابقه بزرگ، این دو تیم در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بنابراین، چه کسی قبل از قهرمانی شتاب بیشتری خواهد گرفت؟دانلود اسمکدان 26 می 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.