دانلود اسمکدان 27 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 27 اکتبر 2023

دانلود اسمکدان 27 اکتبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : ششم آبان

درباره شو

دانلود اسمکدان 27 اکتبر 2023 : این اسمکدان سومین شو اسمکدان پس فستلین و دو شو مانده به رویداد کرون جول میباشد.این شو در 27 اکتبر 2023 از انجمن Finserv در میلواکی، WI پخش می‌شود و بخش امضای قرارداد بین رومن رینز و LA Knight را نمایش می‌دهد.

جان سینا بار دیگر در این برنامه حضور خواهد داشت. LWO و The Street Profits بار دیگر در یک مسابقه تگ تیمی با هم برخورد خواهند کرد. این نمایش همچنین به ساخت Crown Jewel 2023 PLE ادامه خواهد داد.

امضای قرارداد کرون جول

WWE هفته گذشته اعلام کرد که LA Knight رومن رینز را برای قهرمانی جهانی در رویداد Crown Jewel به چالش خواهد کشید. این دو با امضای قرارداد بازی را رسمی خواهند کرد. نایت آخرین باری که در رینگ رو در روی هم قرار گرفتند بهتر به نظر می رسید. آیا او می تواند یک بار دیگر از The Tribal Chief پیشی بگیرد؟ این امضای قرارداد چه چیزی به همراه خواهد داشت؟ یک شرط جدید، یا یک مسابقه دیگر؟

LWO vs The Street Profits

رقابت بین LWO و جناح بابی لشلی با The Street Profits هفته گذشته ادامه یافت و مونتز فورد با دخالت خارجی سانتوس اسکوبار را شکست داد. به دنبال آن نزاع نیز رخ داد. در حالی که ری میستریو نیز درگیر دشمنی خود با لوگان پل است، او به لشلی و The Profits نیز توجه خواهد داشت. این دشمنی به چه سمتی خواهد رفت؟ کارلیتا در مقابل بابی لشلی برای آینده مورد تمسخر قرار می گیرد. آیا به زودی آن مسابقه را خواهیم دید؟

بیانکا بلیر بازگشت

پس از اینکه آیو اسکای شارلوت فلیر را شکست داد و قهرمانی زنان WWE را حفظ کرد، بایانس بلیر هفته گذشته به اسمک‌دان بازگشت تا با Damage CTRL مقابله کند. آیا بیانکا می‌تواند به نوعی شوت عنوانی را به دست آورد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

آمدن نیک آلدیس به عنوان مدیر کل رقابتی را با مدیر کل RAW، آدام پیرس آغاز کرده است. آیا این مقدمه ای برای Survivor Series است یا به سمت دیگری هدایت می شود؟Pretty Deadly با شکست دادن The Brawling Brutes بازگشتی پیروزمندانه داشت. آیا اکنون آنها را به صورت منظم تری خواهیم دید؟دانلود اسمکدان 27 اکتبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.