دانلود اسمکدان 28 جولای 2023

دانلود اسمکدان 28 جولای 2023

دانلود اسمکدان 28 جولای با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : هفتم تیر

درباره شو

دانلود اسمکدان 28 جولای 2023 : این اسمکدان چهارمین شو اسمکدان پس از مانی این د بنک و دو شو مانده به رویداد مهم سامراسلم میباشد.این هفته در مسیر رویداد SummerSlam 2023 در FS1 خواهد بود. WWE با این رویداد به Amalie Arena در اورلاندو، فلوریدا بازخواهد گشت.

سانتوس اسکوبار از LWO برای به دست آوردن یک مسابقه عنوان قهرمانی در ایالات متحده به مصاف همکار خود، ری میستریو خواهد رفت. کارل اندرسون در مقابل کریون کروس بازی خواهد کرد. علاوه بر این، خط داستانی The Bloodline و WWE Women’s Championship نیز پیشرفت خواهند کرد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 28 ژوئیه 2023، زیر را بخوانید.

سانتوس اسکوبر مقابل ری میستریو

مسابقات دعوتی قهرمانی ایالات متحده دو هفته قبل آغاز شد تا مدعی شماره 1 جدید برای این عنوان تاج گذاری شود. سانتوس اسکوبر بوچ، گریسون والر و ای جی استایلز را شکست داد در حالی که ری میستریو بر LA نایت، کامرون گریمز و شیمس غلبه کرد و به فینال مسابقات راه یافت. اکنون، این دو استیبل همت به مصاف یکدیگر می روند تا شوت عنوان را به دست آورند. کی این بازیو می بره؟ آیا LWO می تواند پس از این مسابقه در همان صفحه باقی بماند؟ اسکوبار هفته گذشته قهرمان آستین تئوری را شکست داد. آیا تئوری سعی خواهد کرد بر نتیجه تأثیر بگذارد؟

کارل اندرسون vs کریون کروس

نیمی از برادران خوب، کارل اندرسون در مسابقه انفرادی مقابل کریون کروس حضور خواهد داشت. دومی اخیراً با ای جی استایلز دعوا کرده است. هفته گذشته، کراس به اندرسون در پشت صحنه حمله کرد و او را در حالت خواب قرار داد. در نتیجه مسابقه ای بین آنها برای این جمعه تعیین شده است. آیا کارل می تواند کریون کروس را شکست دهد؟

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

تدارک مسابقات قهرمانی WWE زنان تاکنون خشونت آمیز بوده است و هر 3 حریف هر هفته به یکدیگر حمله می کنند و خانم مانی در Bank Iyo Sky و Bayley درگیر می شوند. شارلوت فلیر هفته گذشته آیو را شکست داد. آیا بیانکا بلیر این هفته وارد عمل خواهد شد؟

هفته گذشته رومن رینز مانع از حمله سولو سیکوآ به جی اوسو شد. آیا سولو یا پل هیمن چیزی را پشت سر رومن امتحان خواهند کرد؟آیا هیچ یک از مسابقات جدید برای سامر اسلم اعلام می شود؟دانلود اسمکدان 28 جولای 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.