دانلود اسمکدان 29 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 29 سپتامبر 2023

دانلود اسمکدان 29 سپتامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : دهم مهر

درباره شو

دانلود اسمکدان 29 سپتامبر 2023 : این اسمکدان چهارمین شو اسمکدان پس پیبک و یک شو مانده به رویداد فستلین میباشد.این شو در 29 سپتامبر 2023 با ادامه مسابقات قهرمانی ایالات متحده در Fastlane 2023 PLE برگزار می شود.

شارلوت فلیر در یک مسابقه انفرادی به مصاف بیلی خواهد رفت. بابی لشلی به بخش تاک شوی The Grayson Waller Effect می پیوندد. ری میستریو از عنوان قهرمانی آمریکا مقابل سانتوس اسکوبار دفاع کرد. همچنین، انتظار داشته باشید که عواقب داستان جان سینا در مقابل Bloodline را ببینید. برای پیش‌نمایش و کارت بازی WWE SmackDown در 29 سپتامبر 2023، زیر را بررسی کنید.

مسابقه قهرمانی ایالات متحده

دو هم تیمی از LWO – ری میستریو و سانتوس اسکوبار قرار است با قهرمانی ایالات متحده میستریو در خط مبارزه کنند. میستریو پس از جانشینی اسکوبار مصدوم در این مسابقه، این عنوان را از آستین تئوری به دست آورد. آیا اسکوبار به سرنوشت خود می رسد و میستریو را شکست می دهد؟ یا اینکه میستریو عنوان سرپرست خود را حفظ خواهد کرد؟

بیلی در مقابل شارلوت فلیر

رقابت شارلوت فلیر با Damage CTRL همچنان ادامه خواهد داشت زیرا او با یک دشمن قدیمی در Bayley برخورد می کند. هفته گذشته، فلیر به بیلی حمله کرد که او سعی کرد در مسابقه آیو اسکای مقابل آسوکا دخالت کند. درگیری بین فلیر و بیلی منجر به حواس پرتی شد که به قیمت بازی آسوکا تمام شد. آیا آسوکا تلاش خواهد کرد تا به آن ضربه بزند؟

جان سینا چگونه به Bloodline پاسخ خواهد داد؟

جان سینا هفته گذشته شریک تگ تیم خود AJ Styles را به دلیل آسیب دیدگی برای رویارویی با Bloodline از دست داد. با این حال، این تمام ماجرا نبود. جیمی اوسو و سولو سیکوآ سینا را تا حد دلشون شکست دادند. سینا همچنان قرار است با آنها در Fastlane که در حال حاضر یک مسابقه هندیکپ خواهد بود، درگیر شود. آیا سینا در این مدت یک شریک جدید پیدا می کند یا همچنان تصمیم به معلولیت می گیرد؟

لشلی در مورد اثر گریسون والر!

استریت فایتز در استفاده از دخالت بابی لشلی تردید داشت. این در نهایت به قیمت تمام شده مسابقه تمام شد، زیرا ری میستریو با یک تلنگر غروب خورشید مقابله کرد تا نتیجه را بگیرد. لشلی در The Profits عصبانی بود تا در صف خود نپرد. گریسون والر قرار است در برنامه گفتگوی خود میزبان بابی لشلی باشد. آیا والر می‌تواند احساسات لشلی را از بین ببرد؟دانلود اسمکدان 29 سپتامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن است.