دانلود اسمکدان 29 مارس 2024

دانلود اسمکدان 29 مارس 2024

دانلود اسمکدان 29 مارس 2024 با کیفیتهای مختلف

خرید اشتراک ویژه

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

مسابقات و برگزاری

  • کیفیت 480 720 1080 قرار گرفت
  • مشاهده رسلمنیا صبح روز برگذاری در اشتراک ویژه
  • کوین اونز و رندی اورتون vs پرتی ددلی/li>
  • استریت پروفیتس vs د ا تاون داون
  • نیو کچ ریپابلیک vs لگادو دل فانتازما
  • بیانکا بلایر مقابل داکوتا کای
  • حضور جید کارگیل
  • کیفیت 720 تضمینی آخر شب قرار خواهند گرفت
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 9 الی 11 صبح

درباره شو

دانلود اسمکدان 29 مارس 2024 : کمپانی این هفته دو شو اسمکدان پیش از رسلمنیا برگزار میکند.کمپانی چهار مسابقه و حضور Jade Cargill را برای قسمت اسمکدان 29 مارس 2024 اعلام کرده است.جید کارگیل بالاخره تصمیم گرفت که در چه برندی حضور داشته باشد. ویدیویی در اسمکدان پخش شد که در آن کارگیل اعلام کرد با برند آبی قرارداد امضا کرده است. او هفته آینده ظاهر خواهد شد.

کوین اونز و رندی اورتون در مقابل پرتی ددلی

کوین اونز و رندی اورتون قرار است یک بار دیگر در مقابل Pretty Deadly (کیت ویلسون و التون پرینس) با هم متحد شوند. اوونز این هفته در پشت صحنه اسمکدان حضور داشت که Pretty Deadly حرف او را قطع کرد که منجر به مشاجره شد و اوونز آنها را برای مسابقه تگ تیم به چالش کشید.

Pretty Deadly چالش را پذیرفت و اوونز را مسخره کرد که نمی تواند یک شریک تگ تیم پیدا کند. سپس اورتون در پشت Pretty Deadly ظاهر شد و پذیرفت که شریک اوونز باشد. اونز با مشت زدن به هر دو مرد Pretty Deadly با یک ضربه به این بخش پایان داد.

فینال تورنومنت انتخابی لدر مچ

فینال‌های مقدماتی مسابقه نردبان عنوان Undisputed Tag Team در رسلمنیا نیز در قسمت اسمک‌دان ۲۹ مارس برگزار می‌شود. پیت دان و تایلر بیت از New Catch Republic قرار است در یکی از مسابقات مقدماتی به مصاف لگادو دل فانتاسما (برتو و آنجل) بروند. در مرحله مقدماتی دیگر، The Street Profits (مونتز فورد و آنجلو داوکینز) با گریسون والر و آستین تئوری روبرو خواهند شد.

بیانکا بلایر مقابل داکوتا کای

بیانکا بلایر نائومی را از حمله Damage CTRL نجات داد، پس از اینکه آیو اسکای نائومی را این هفته در اسمکدان شکست داد. داکوتا کای در حین دعوا در نهایت به بیانکا برخورد کرد. مسابقه بین بلایر و کای بعداً برای قسمت هفته آینده اعلام شد.دانلود اسمکدان 29 مارس 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.