دانلود اسمکدان 3 می 2024

دانلود اسمکدان 3 می 2024

دانلود اسمکدان 3 می 2024 با کیفیت تضمینی

مسابقات و برگزاری

  • مشاهده بکلش صبح روز برگذاری در اشتراک ویژه
  • کیفیت 1080 720 480 تخصصی اورجینال قرار گرفت
  • فیس تو فیس کودی رودز و ای جی استایلز
  • ار کی او شوی رندی اورتون
  • نیو کچ ریپابلیک vs آ او پی
  • ال ای نایت vs انجل
  • ا تاون داون آندر vs استریت پروفیتس - قهرمانی تگ تیم
  • بیلی، نائومی، بیانکا بلایر و جید کارگیل در مقابل تیفی استراتون و دمج CTRL (آسوکا، کایری سن و داکوتا کای)
  • تکمیل ساخت داستان بکلش
  • تاریخ انتشار : شنبه بین ساعت 9 الی 12 صبح

ویژه شوید !!!

با خرید اکانت ویژه لینک دانلود تمامی کیفیتهای این شو و لینک دانلود و تماشای آنلاین سایر شوهای راو و اسمکدان جدید همچنین آرشیو کامل پی پر ویوها با کیفیت 720 دسترسی داشته باشید.

درباره شو

دانلود اسمکدان 3 می 2024 : کمپانی این هفته تنها یک شو اسمکدان پیش از بکلش برگزار میکند.قسمت WWE SmackDown در 3 می 2024، قرار است اولین قسمت اسمکدان زنده از فرانسه باشد. زمان شروع ویژه آن از ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی برای پخش در فرانسه، بریتانیا و سایر نقاط اروپا است. کودی رودز و ای جی استایلز قرار است بار دیگر در نسخه خانگی Backlash 2024 رودررو شوند.

A-Town Down Under از عناوین تگ تیم در برابر The Street Profits دفاع خواهد کرد. New Catch Republic به عنوان آخرین بازی خود در اسمکدان با Authors of Pain روبرو خواهد شد. اولین نمایش RKO نیز در این قسمت برگزار خواهد شد. برای پیش‌نمایش کامل و کارت بازی WWE SmackDown در 3 می 2024، زیر را بررسی کنید.

کودی و ای جی رو در رو میشوند

هفته گذشته کودی رودز و ای جی استایلز برای مسابقه قهرمانی جهانی در Backlash قرارداد امضا کردند. آنها در طول بخش دنبال یکدیگر رفتند، اما نسبتاً به یکدیگر احترام گذاشتند. ای جی هفته گذشته در آخرین بخش از نمایش، کودی را به شدت مسخره کرد، اما کودی همچنان نمایش را با دست دادن به پایان رساند. آیا این احترام متقابل در این هفته نیز زمانی که آنها یک بار دیگر رودررو شوند ادامه خواهد داشت؟

نیو کچ ریپابلیک در مقابل آتور آف پین

هر دو تیم، New Catch Republic و The Final Testament، در درفت 2024 به RAW دعوت شدند. با این حال، آنها اولین درگیری خود را در این رقابت در اسمک‌دان قبل از تأثیرگذاری در درفت خواهند داشت. کدام تیم در برند جدید دست برتری خواهد داشت؟

مسابقه قهرمانی تگ تیم WWE

A-Town Down Under برای اولین دفاع از قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای در اسمکدان در قسمت سوم می آماده است. آنها با The Street Profits روبرو خواهند شد که در یک مسابقه مرگبار 4 طرفه پیروز شدند تا جایگاه مدعی شماره 1 را کسب کنند. آیا آنها می توانند قهرمانان را اینقدر زود در دوران قهرمانی خود ناراحت کنند؟

اولین نسخه از “نمایش RKO”

در حالی که کوین اونز از زمانی که به دبلیو دبلیو ای آمده است مجری برنامه KO Show نبوده است، رندی اورتون در مجری گری اولین نمایش RKO به او خواهد پیوست. هنوز مشخص نیست که آیا آنها مهمان دیگری در این برنامه خواهند داشت یا خیر.دانلود اسمکدان 3 می 2024 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.با خرید اشتراک ویژه میتونید تمامی کیفیتهای این شو همچنین پی پر ویوهای کمپانی رو با کیفیت 720 دانلود نمایید.